Sommerbris Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hei Hvilke spill anbefales til jente 8 og jente 13 til Playstation 3? Jeg aner ikke, så tips mottas med takk )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Little Big Planet, men det har de kanskje allerede? Finnes et nr 2 også, der man spiller videre med de resultatene man har oppnådd med spill 1. EyePet, men da kreves det ekstrautstyr ("Move"-kamera og egen kontroll). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Little Big Planet, men det har de kanskje allerede? Finnes et nr 2 også, der man spiller videre med de resultatene man har oppnådd med spill 1. EyePet, men da kreves det ekstrautstyr ("Move"-kamera og egen kontroll). Takk! Vet du hvem som selger Little big planet 1 nå? Har søkt på nettet, men finner kun 2. Hun eldste nevnte på at ei venninne har et spill, hvor de lager sine egne biler osv.. er det dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Takk! Vet du hvem som selger Little big planet 1 nå? Har søkt på nettet, men finner kun 2. Hun eldste nevnte på at ei venninne har et spill, hvor de lager sine egne biler osv.. er det dette? Hm, det er jeg ikke sikker på, jeg pleier ikke å følge så veldig nøye med når 9-åringen holder på. Man kan i alle fall bygge egne baner og endre utseende på "sackboy" (hovedfiguren). Kanskje det er Biler hun har prøvd? Platekompaniet har 1er'n av Little Big Planet, bestillingsnummer/ID 1002953, 199 kroner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerbris Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hm, det er jeg ikke sikker på, jeg pleier ikke å følge så veldig nøye med når 9-åringen holder på. Man kan i alle fall bygge egne baner og endre utseende på "sackboy" (hovedfiguren). Kanskje det er Biler hun har prøvd? Platekompaniet har 1er'n av Little Big Planet, bestillingsnummer/ID 1002953, 199 kroner. Tusen takk for hjelpen! Platekompaniet tenkte jeg ikke på engang ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.