Gå til innhold

nhd...hva mener du?

Gjest Orker ikke kjempe mer, vil ha det bra.

Anbefalte innlegg

Gjest Orker ikke kjempe mer, vil ha det bra.
Skrevet

Var på apoteket i dag, litt frem og tilbake før konklusjonen ble at de skulle bestille quetiapin actavis til meg fra ant apotek. Og hun la til "men du har jo flere enda"? Sa jeg skal reise neste uke. Sist sa de actavis ikke var på markedet lenger, var resept fra psykiater de brukte. Ba om å få resepten legen skrev, skulle jo få depot seroquel men ble litt forvirra. Han sa jeg skulle ta 300 mg men på resepten stod 50 mg, en for dagen???

Må jo ha skrevet feil han. Uansett de hadde satt strek over det, skrevet quetiapin 25 mg, 4 tab kveld, eller 1 tab morgen,og 2-3 kveld. Konf.lege 8/9 stod det, tyder på at han har snakket med psykiateren. er det som hun sier som teller. Kvir meg til legetimen mand, for syns det er for mye rot.

Hvis noen blir henvist til et ant sykehus, sender ikke da sykehuset brev om at de har mottat søknad/henvisning?

Er bedre nå enn sist jeg var hos legen, sterkere. Men hvorfor må det være en kamp?

Og når jeg ikke vil forholde meg til dps lenger, da kan vel ikke de drive å bestemme ting?

Kommer aldri til å forstå systemet. Kommer til å ta 75 mg quetiapin om kvelden, det hjelper jo det. Kommer ikke til å kjempe for å få høyere dose, syns det er sykt hele greiene.

Og jeg er ustabil?

Lett for dem å snu pilene mot meg, alt er min feil og mitt ansvar. Er det rart jeg ikke vil forholde meg til dem? Er det rart jeg mister troen på at en kan få hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...