Else Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Datteren vår fikk avslag på uføredelen på forsikringen på bakgrunn av en utredning fra ppt, der det kom fram hun har generelle lærevansker. Hun har IOP i matematikk nå. Begrunnelsen er at generelle lærevansker kan medføre økt risiko for erstatningsutbetalinger i forbindelse med en eller flere av dekningene som oppfatter forsikringen. Personlig følte jeg dette var en syltynn begrunnelse og lurer på om noen har erfaring med lignende og lurer på om jeg skal klage til Finansklagenemda, eller om jeg ikke vil komme noen vei? Og om dette virkelig stemmer, føler jeg jo enda større behov for å forsikre henne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Man skal tenke nøye over konsekvensene før man påfører barna en diagnose. Forsikringsklagenemda vil være riktig adresse for en klage. Gjør du noen nettsøk vil du sikkert kunne finne lignende saker. Mener å ha lest en gang at dysleksi ikke skal gi grunnlag for forsikringsnekt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.