Gå til innhold

Lei av livet..

Gjest hvaskjermedmeg

Anbefalte innlegg

Gjest hvaskjermedmeg
Skrevet

Vær eneste dag i det siste har jeg gått rundt og tenkt på og ta overdose med tabletter.. Jeg har det jo egentlig ganske bra her jeg bor selvom jeg bor på ungdomshjem.. Men vær gang en dårlig ting skjer så tenker jeg "Er ikke vits i og leve lengre" og mange slike tanker..Jeg tenker på det vær dag , at "i kveld/natt skal jeg gjøre det" men det har jo ikke skjedd så langt.. Jeg er så sliten og trøtt og aner ikke hvorfor jeg tenker sånn når jeg egentlig tror at jeg vil leve.. Forvirra

Skrevet

Jeg vet ikke hva ungdomshjem er, er det et "hjem" eller er det en behandlingsinstitusjon? Får du hjelp av noe slag? Har du noen diagnoser fra før? Har du hatt det slik som dette lenge? -du skriver "i det siste", hva betyr det, den siste uken eller de siste 2 årene?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...