Gjest hvaskjermedmeg Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Vær eneste dag i det siste har jeg gått rundt og tenkt på og ta overdose med tabletter.. Jeg har det jo egentlig ganske bra her jeg bor selvom jeg bor på ungdomshjem.. Men vær gang en dårlig ting skjer så tenker jeg "Er ikke vits i og leve lengre" og mange slike tanker..Jeg tenker på det vær dag , at "i kveld/natt skal jeg gjøre det" men det har jo ikke skjedd så langt.. Jeg er så sliten og trøtt og aner ikke hvorfor jeg tenker sånn når jeg egentlig tror at jeg vil leve.. Forvirra 0 Siter
XbellaX Skrevet 28. september 2011 Skrevet 28. september 2011 Jeg vet ikke hva ungdomshjem er, er det et "hjem" eller er det en behandlingsinstitusjon? Får du hjelp av noe slag? Har du noen diagnoser fra før? Har du hatt det slik som dette lenge? -du skriver "i det siste", hva betyr det, den siste uken eller de siste 2 årene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.