Gå til innhold

Micael Jackson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg hørte snøvlinga til Micael Jackson - er dette ikke Propofol. Men Lorazepam (Ativan), blir ikke solgt i Norge.

Han tok jo 6 til 8 Lorazepam stadig vekk....du vet - er man superkjendis - kan man få hva det skal være.

Men dette intervjuet - var benzo relatert.

Skrevet

Michael Jackson, lurer på hvilke psykiatriske diagnoser han kvalifiserte til. Har alltid tenkt schizotypal. Synd att han var som han var, spesielt dersom de anklagene var sanne, vilket de nok var.

Skrevet

Det tenkte faktisk jeg også. Jeg vet godt hvordan jeg blir av klonazepam og derfor tar jeg det bare om kvelden og ikke et menneske har sett meg etterat jeg har tatt det.

Skrevet

Det tenkte faktisk jeg også. Jeg vet godt hvordan jeg blir av klonazepam og derfor tar jeg det bare om kvelden og ikke et menneske har sett meg etterat jeg har tatt det.

Hva dere kan. Jeg hadde ikke sett om noen var høye om de overvant tyngdekrafta rett forran fjeset mitt.. Alkohol derimot, jeg kan se det om de bare har lukta på korken! :0)

Skrevet

Hva dere kan. Jeg hadde ikke sett om noen var høye om de overvant tyngdekrafta rett forran fjeset mitt.. Alkohol derimot, jeg kan se det om de bare har lukta på korken! :0)

Gubben drakk ikke alkohol.

Skrevet

Men du hører vel hvor tregt han snakker og hvordan han snøvler?

Skrevet

Dette er benzo - snøvling....det hører NHD. Propofol - går du rett i søvn/coma.

Skrevet

Ja - lorazepam så klart.

Skrevet

Blir nesten som Elvis - obduksjonen - fant de 14 a og b preprater i blodet hans....

Er du superstjerne - får du alt du ber om...

Skrevet

Michael Jackson, lurer på hvilke psykiatriske diagnoser han kvalifiserte til. Har alltid tenkt schizotypal. Synd att han var som han var, spesielt dersom de anklagene var sanne, vilket de nok var.

Tror sletts ikke han var pedofil, han var bare en forvokst unge. Han var en snill men missforstått mann...tror jeg.

Skrevet

Jo men jeg kobler ikke sånt sammen. Mange som snakker sånn uten å feile noe annet enn at de kommer fra indre telemark... hehe

Skrevet

Har hørt opptaket, men er dette virkelig Michael Jackson som snakker og snøvler? I tidligere intervjuer har han jo en "jentete" og lys stemme, mens denne stemmen hørtes ut som en mann!

Skrevet

Tror sletts ikke han var pedofil, han var bare en forvokst unge. Han var en snill men missforstått mann...tror jeg.

Det tror jeg og...

Skrevet

Sikker på at han har gått på div. benzodiazepiner fra 1982 da gjennombruddet kom.

Skrevet

Sikker på at han har gått på div. benzodiazepiner fra 1982 da gjennombruddet kom.

Mulig 1983...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...