Gå til innhold

NHD: ang Cymbalta.,

Anbefalte innlegg

Gjest bipolarinnen
Skrevet

Jeg er bipolar, type to og bruker Cipralex(20) og Lamictal. Lamictalen bremser tankekjøret litt, men jeg synes ikke effekten er bra nok. Bruker Lamictal også, 500. Men tankekjøret og depressive tankene forsvinner ikke helt, selv om jeg ikke er kjempedeprimert lenger. Jeg har forsøkt å slutte med Cipralex to ganger, og ble kjempedeprimert begge gangene. ,

en jeg kjenner bruker Cymbalta, da Cipralex ikke fungerer for henne. Det er psykiateren som skriver det ut for henne. Jeg har ingen psykiater, bare fastlegen, noe som er fortvilende. ingen psykiatere har kapasitet til meg, med mindre jeg må betale 1000kroner timen, og legekontoret har heller ikke noe samarbeid med andre fagfolk.

Tror du Cymbalta kan fungerere for meg? Er det noe fastlegen kan søke om , eller må alt gå gjennom en psykiater?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...