rose23 Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Får begynne på enda mer antidepressiva. Godt humør i dag i håp om at det funker. I følge løftene skal zoloft også virke mot sosial angst og PTSD. Andre som har gode erfaringer med zoloft? 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Håper Zoloft funker for deg. Den funker for mange, men den fungerte ikke for meg. Det er så individuelt med disse medisinene mht virkning og bivirkninger. Det som har funket best for meg på depresjon og søvn, er en lav dose Lamictal. 0 Siter
rose23 Skrevet 29. september 2011 Forfatter Skrevet 29. september 2011 Håper Zoloft funker for deg. Den funker for mange, men den fungerte ikke for meg. Det er så individuelt med disse medisinene mht virkning og bivirkninger. Det som har funket best for meg på depresjon og søvn, er en lav dose Lamictal. Bra vi er forskjellig. Jeg måtte slutte på lamictal da jeg ble proppfull av eksem og allergi. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Bra vi er forskjellig. Jeg måtte slutte på lamictal da jeg ble proppfull av eksem og allergi. Uffda. Jeg fikk også noen rare symptomer da jeg startet, men det gav seg. Så antar jeg har vært heldig som ikke trenger høyere dose. Det er bra vi er forskjellige, men det hadde vært lettvint om alle kunne fått samme medisin og at det virket like godt på dem. 0 Siter
rose23 Skrevet 29. september 2011 Forfatter Skrevet 29. september 2011 Uffda. Jeg fikk også noen rare symptomer da jeg startet, men det gav seg. Så antar jeg har vært heldig som ikke trenger høyere dose. Det er bra vi er forskjellige, men det hadde vært lettvint om alle kunne fått samme medisin og at det virket like godt på dem. Ja, da hadde det ikke vært så mye psykiatri igjen :-= 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Ja, da hadde det ikke vært så mye psykiatri igjen :-= LOL. Må være for folk som nekter å ta medisin da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.