Gå til innhold

Jippy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får begynne på enda mer antidepressiva. Godt humør i dag i håp om at det funker. I følge løftene skal zoloft også virke mot sosial angst og PTSD. Andre som har gode erfaringer med zoloft?

Gjest fruitcake
Skrevet

Håper Zoloft funker for deg. :) Den funker for mange, men den fungerte ikke for meg. Det er så individuelt med disse medisinene mht virkning og bivirkninger. Det som har funket best for meg på depresjon og søvn, er en lav dose Lamictal.

Skrevet

Håper Zoloft funker for deg. :) Den funker for mange, men den fungerte ikke for meg. Det er så individuelt med disse medisinene mht virkning og bivirkninger. Det som har funket best for meg på depresjon og søvn, er en lav dose Lamictal.

Bra vi er forskjellig. Jeg måtte slutte på lamictal da jeg ble proppfull av eksem og allergi.

Gjest fruitcake
Skrevet

Bra vi er forskjellig. Jeg måtte slutte på lamictal da jeg ble proppfull av eksem og allergi.

Uffda. Jeg fikk også noen rare symptomer da jeg startet, men det gav seg. Så antar jeg har vært heldig som ikke trenger høyere dose. Det er bra vi er forskjellige, men det hadde vært lettvint om alle kunne fått samme medisin og at det virket like godt på dem. :)

Skrevet

Uffda. Jeg fikk også noen rare symptomer da jeg startet, men det gav seg. Så antar jeg har vært heldig som ikke trenger høyere dose. Det er bra vi er forskjellige, men det hadde vært lettvint om alle kunne fått samme medisin og at det virket like godt på dem. :)

Ja, da hadde det ikke vært så mye psykiatri igjen :-=

Gjest fruitcake
Skrevet

Ja, da hadde det ikke vært så mye psykiatri igjen :-=

LOL. Må være for folk som nekter å ta medisin da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...