Gå til innhold

Kanskje jeg ikke burde sagt det

Anbefalte innlegg

Gjest til psykologen
Skrevet

Jeg nevnte for psykologen da hun spurte at jeg ønsket å dø. Da ble det jo _full texas. De sier at jeg er veldig deprimert, og at det er derfor jeg tenker sånn. Det at jeg ikke ser ting på en skikkelig måte.

Resultatet av at jeg sa det er at et akutt-team ringer meg.

Jeg har hatt et liv som har vært slitsomt. Psykiatrien gir uttrykk for å forstå at det å gå gjennom det jeg har gått gjennom har vært beinhardt. Jeg ønsker ikke å bekymre noen. Men når de spør meg om det med død så svarer jeg ærlig. Jeg vil ikke være her mer. Jeg skriver ikke dette for å bekymre noen. Jeg har ikke så lyst til å fortelle hvor lei jeg er av livet og hvor svart jeg ser på ting, men de spør og da får de svar. Selv om det ikke er det svaret jeg ønsker å gi dem. Jeg vil jo at dem ikke skal være bekymret.

Jeg greier ikke å se at det har noe poeng i at jeg fortsetter å leve. Jeg greier ikke å skille mellom hva som er depressive tanker, og det som er logisk. Det er logisk at livet mitt blir jævlig fremover. Er det depressivt eller er det logisk? Jeg tenker at hvis jeg dør vil jeg slippe å få det jævlig enda lenger, er ikke det en fornuftig utvei for å slipper mer lidelse?

Skrevet

Det er vel et poeng med å bli født her på jorden at en skal bli til døden kommer. For den kommer uansett når den kommer. Bra du sier det som det er. Tanker om å avslutte livet er du ikke alene om. Men det er mange som har vært i samme situasjon som i ettertid er glad for at de ikke tok livet av seg samme hvor mørkt det var.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Ærlighet er et av kriteriene for depresjon.Man har ikke noe å tape.Tanken om ikke å bry andre er helt feil.Ved din bortgang vil du ødelegge noe hos din nærmeste familie.De vil tenke "Hva kunne vi gjort anderledes?" Jeg har kommet fram til at det er den aller mest egoistiske tanken du man skal slippe unna verdens plager og få lov til å sove før tiden.Har ingen andre det værre enn deg.Jo det tror jeg nok.Vi bor i verdens rikeste land,og merker ikke noe til finsnskrisen.

Tenk deg å være arbeidsledig 50 åring i Hellas? Eller å være født i Etiopia,Eritrea,Somaila? De har ikke hatt regn på 3 år!

Jeg er enebarn og ble skilt i 1992 etter 10 års ekteskap.Jeg mistet kontakt med mine barn i 10 år.Jeg var ikke suicudal før far og mor døde i jula 2004.Jeg var helt alene i den store verden og kunne lagt meg ned for den store søvn.

Men jeg har 2 gutter på 25 og 27 som jeg er veldig glad i.Jeg ønsker ikke å ødelegge de også!

Bruk alle lovlige og ulovlige midler for å overleve,og dla dette bli hevnen over de som ønsker deg død! Om det er dine negative tanker,traumer eller dumme gutter eller menn.Jenter og damer er mye smartere en menn stort sett.De tar høyere utdannelse,og menn og gutter vil i fremtiden sakke akterut når det gjelder iq.

Hevn deg over den onde verden ved å overleve og begynn å føre dagbok.Dina plager kan hjelpe andre jenter og kvinner!

Jeg har gitt opp livet pga fedme,utseende og ensomhet..Det eneste jeg har er empati og litt mellom øra.

Psykologen/Psykiater MÅ få høre alle dine hemmligheter for å kunne legge puzzlespillet som er ditt liv.Kun da kan vedkommende hjlepe deg tilbake til livet.

Det er bare 3 måneder til julaften og all den deilige snøen! Ikke glem å kjøpe akebrett og finn deg en lang bakke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...