Gå til innhold

Møte med NAV, noen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt innkalt til et møte med NAV angående at mine arbeidsavklaringspenger snart utløper. Bruker det å være veldig mange tilstede på disse møtene? Jeg er en smule paranoid i forhold til at mange skal lese om min tilstand og hva som er årsaken til at jeg er syk.

Skrevet

Sannsynlig bare du og saksbehandleren

Tusen takk, nå ble jeg litt roligere :-)

Skrevet

Jeg skal i møte med min fastlege og min saksbehandler nå snart. Det er fordi min saksbehandler presser meg til noe jeg ikke vil. Jeg gruer meg til det møte.

Skrevet

Jeg skal i møte med min fastlege og min saksbehandler nå snart. Det er fordi min saksbehandler presser meg til noe jeg ikke vil. Jeg gruer meg til det møte.

Jeg skulle med glede ha møtt fastlegen og en saksbehandler. Så for meg et stort bord hvor det satt en hel gjeng med menn rundt og skulle grille meg. Grøss.

Gjest fruitcake
Skrevet

Jeg skulle med glede ha møtt fastlegen og en saksbehandler. Så for meg et stort bord hvor det satt en hel gjeng med menn rundt og skulle grille meg. Grøss.

Du kan ta det helt med ro. Grillsesongen er over.

Skrevet

Bare du og saksbehandler om du ikke er informert om noe annet.

Gjest NAV jobber for deg, ikke omvendt
Skrevet

Det bør fremgå i innkallingen om andre enn du og din saksbehandler i NAV møter. Er du i tvil, kan du kontakte saksbehandler pr telefon eller mail - dette skal du selvfølgelig vite på forhånd.

Hvorfor løper AAP ut? Er du ferdig avklart mht restarbeidsevne? Er du fortsatt i behandling? Skal du søke uførepensjon? Skal du tilbake til en evt arbeidsgiver? Er du arbeidssøker til andre yrker? Har du vært i tiltak? Hva er utfallet av dette / disse?

Du skal selvfølgelig ikke svare meg på disse spørsmålene, men formålet med møtet avhenger av hvem som er innkalt; f.eks fastlege, annen behandler, arbeidsgiver, representant for tiltaksarrangør osv.

Som sagt bør dette redegjøres for i innkallingen. Husk at møtet er satt for din del, og du og dine behov er det primære :)

Skrevet

Du kan ta det helt med ro. Grillsesongen er over.

Tusen hjertelig takk for opplysningen. Nå kan jeg slappe av :)

Skrevet

Det bør fremgå i innkallingen om andre enn du og din saksbehandler i NAV møter. Er du i tvil, kan du kontakte saksbehandler pr telefon eller mail - dette skal du selvfølgelig vite på forhånd.

Hvorfor løper AAP ut? Er du ferdig avklart mht restarbeidsevne? Er du fortsatt i behandling? Skal du søke uførepensjon? Skal du tilbake til en evt arbeidsgiver? Er du arbeidssøker til andre yrker? Har du vært i tiltak? Hva er utfallet av dette / disse?

Du skal selvfølgelig ikke svare meg på disse spørsmålene, men formålet med møtet avhenger av hvem som er innkalt; f.eks fastlege, annen behandler, arbeidsgiver, representant for tiltaksarrangør osv.

Som sagt bør dette redegjøres for i innkallingen. Husk at møtet er satt for din del, og du og dine behov er det primære :)

Takk, så for meg at det møtte, minst, en person fra alle instanser jeg har vært innom. Det sto bare at jeg skulle møte, ikke noe annet.

Skrevet

Bare du og saksbehandler om du ikke er informert om noe annet.

Takk, da stoler jeg på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...