Gjest BP 2 Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Jeg har blitt innkalt til et møte med NAV angående at mine arbeidsavklaringspenger snart utløper. Bruker det å være veldig mange tilstede på disse møtene? Jeg er en smule paranoid i forhold til at mange skal lese om min tilstand og hva som er årsaken til at jeg er syk. 0 Siter
rose23 Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Sannsynlig bare du og saksbehandleren 0 Siter
Gjest BP 2 Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Sannsynlig bare du og saksbehandleren Tusen takk, nå ble jeg litt roligere :-) 0 Siter
Gjest SSZ Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Jeg skal i møte med min fastlege og min saksbehandler nå snart. Det er fordi min saksbehandler presser meg til noe jeg ikke vil. Jeg gruer meg til det møte. 0 Siter
Gjest BP 2 Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Jeg skal i møte med min fastlege og min saksbehandler nå snart. Det er fordi min saksbehandler presser meg til noe jeg ikke vil. Jeg gruer meg til det møte. Jeg skulle med glede ha møtt fastlegen og en saksbehandler. Så for meg et stort bord hvor det satt en hel gjeng med menn rundt og skulle grille meg. Grøss. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Jeg skulle med glede ha møtt fastlegen og en saksbehandler. Så for meg et stort bord hvor det satt en hel gjeng med menn rundt og skulle grille meg. Grøss. Du kan ta det helt med ro. Grillsesongen er over. 0 Siter
Gjest alomo Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Bare du og saksbehandler om du ikke er informert om noe annet. 0 Siter
Gjest NAV jobber for deg, ikke omvendt Skrevet 29. september 2011 Skrevet 29. september 2011 Det bør fremgå i innkallingen om andre enn du og din saksbehandler i NAV møter. Er du i tvil, kan du kontakte saksbehandler pr telefon eller mail - dette skal du selvfølgelig vite på forhånd. Hvorfor løper AAP ut? Er du ferdig avklart mht restarbeidsevne? Er du fortsatt i behandling? Skal du søke uførepensjon? Skal du tilbake til en evt arbeidsgiver? Er du arbeidssøker til andre yrker? Har du vært i tiltak? Hva er utfallet av dette / disse? Du skal selvfølgelig ikke svare meg på disse spørsmålene, men formålet med møtet avhenger av hvem som er innkalt; f.eks fastlege, annen behandler, arbeidsgiver, representant for tiltaksarrangør osv. Som sagt bør dette redegjøres for i innkallingen. Husk at møtet er satt for din del, og du og dine behov er det primære 0 Siter
Gjest BP 2 Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Du kan ta det helt med ro. Grillsesongen er over. Tusen hjertelig takk for opplysningen. Nå kan jeg slappe av 0 Siter
Gjest BP 2 Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Det bør fremgå i innkallingen om andre enn du og din saksbehandler i NAV møter. Er du i tvil, kan du kontakte saksbehandler pr telefon eller mail - dette skal du selvfølgelig vite på forhånd. Hvorfor løper AAP ut? Er du ferdig avklart mht restarbeidsevne? Er du fortsatt i behandling? Skal du søke uførepensjon? Skal du tilbake til en evt arbeidsgiver? Er du arbeidssøker til andre yrker? Har du vært i tiltak? Hva er utfallet av dette / disse? Du skal selvfølgelig ikke svare meg på disse spørsmålene, men formålet med møtet avhenger av hvem som er innkalt; f.eks fastlege, annen behandler, arbeidsgiver, representant for tiltaksarrangør osv. Som sagt bør dette redegjøres for i innkallingen. Husk at møtet er satt for din del, og du og dine behov er det primære Takk, så for meg at det møtte, minst, en person fra alle instanser jeg har vært innom. Det sto bare at jeg skulle møte, ikke noe annet. 0 Siter
Gjest BP 2 Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Bare du og saksbehandler om du ikke er informert om noe annet. Takk, da stoler jeg på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.