Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest lyger de?
Skrevet

Er quetiapin actavis gått ut av markedet, eller skal gå ut av markedet?

Gjest lyger de?
Skrevet

Bare litt rart at det er nytt preparat og skal ut av markedet. ALT tyder på at de tror jeg er stokk dum i hodet mitt, men jeg har fått nok nå. De kan trykke pillene sine opp en viss plass, går ikke til det apoteket mer. Jo, skal hente en gang til, for de eksisterte jo plutselig på et ant apotek.

Står dette på nettet:

''Quetiapin Actavis er et nytt generisk alternativ til Quetiapin. Orifarm. ''

Skrevet

De står i oppført i Felleskatalogen, så de er i alle fall ikke gått ut enda. Vet ikke om de er på vei ut. Tilsvarende preparater er Quetiapin Orifarm eller Seroquel, så selve medisinen får du jo tak i selv om akkurat denne tabletten skulle gå ut av produksjon.

Skrevet

Bare litt rart at det er nytt preparat og skal ut av markedet. ALT tyder på at de tror jeg er stokk dum i hodet mitt, men jeg har fått nok nå. De kan trykke pillene sine opp en viss plass, går ikke til det apoteket mer. Jo, skal hente en gang til, for de eksisterte jo plutselig på et ant apotek.

Står dette på nettet:

''Quetiapin Actavis er et nytt generisk alternativ til Quetiapin. Orifarm. ''

he he. Jeg skal begynne på zoloft og under vanlige bivirkninger sto det: Søvnløshet, søvnighet. Dette blir moro.

Gjest lyger de?
Skrevet

De står i oppført i Felleskatalogen, så de er i alle fall ikke gått ut enda. Vet ikke om de er på vei ut. Tilsvarende preparater er Quetiapin Orifarm eller Seroquel, så selve medisinen får du jo tak i selv om akkurat denne tabletten skulle gå ut av produksjon.

Vet det. Seroquel er visst utelukket, er kun quetiapin orifarm og de ble jeg rar av. Men er vel rar uansett....

Rart de går ut hvis de er nye.

Gjest lyger de?
Skrevet

he he. Jeg skal begynne på zoloft og under vanlige bivirkninger sto det: Søvnløshet, søvnighet. Dette blir moro.

Begge de to...hm, å være både søvnig og søvnløs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...