Gå til innhold

NHD:legebesøk+Medisin-depotsprøyte

Anbefalte innlegg

Gjest nickname is reserved
Skrevet

Det er vanskelig å være hos fastlegen og han spør hva formen på en skala fra 1 til 10 er...når han er ett stort lyspunkt!

Så en form som vanligvis er på 2-3 sa jeg 5 akkurat der og da idag...han er et herlig menneske, kjekk, jeg tenner på ham osv. Men jeg turte selvsagt ikke å fortelle at det var derfor jeg var i god form _akkurat da_!

*Jeg burde kanskje ta det opp med ham??

Siden formen generelt er dårlig:endel selvmordstanker, sover mye(som kanskje er et resultat av veldig lang tid med ekstremt lite søvn) så snakka han om at jeg kanskje burde få depotsprøyte for mer jevn tilførsel av meds.

Jeg går på Lamictal, Lithionit, Zyprexa(og Truxal for søvn en ytterst sjelden gang)

*Hva slags medisin er det som er i sprøyteform..av den typen jeg allerede går på..eller må jeg på andre i tillegg??

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Av disse er det kun Zyprexa som finnes i sprøyte/depotform.

Gjest nickname is reserved
Skrevet

Av disse er det kun Zyprexa som finnes i sprøyte/depotform.

Tusen takk for svar :o)

Vil det hjelpe på stabilisere de store, raske svingningene mine - det å få Zyprexa i sprøyteform?

Eller er det andre medisiner som skal tilføyes - vet du ikke kan svare for det legen min tenker, men det høres ikke veeldig sannsynlig ut at det var Zyprexa han mente....

Finnes det andre medisiner som stabiliserer sånt(utenom de pillene jeg står på) i sprøyteform?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...