Gjest lite penger fra før Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Flott for oss som allerede sliter med lite penger Får slutte å spise kanskje? Eller ta skikkelig storhandel i sverige en gang i mellom 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Det er jo ikke snakk om mer enn 1% da, det utgjør neppe det helt store for noen vil jeg tro. 0 Siter
Gjest lite penger fra før Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Det er jo ikke snakk om mer enn 1% da, det utgjør neppe det helt store for noen vil jeg tro. For et års forbruk så utgjør det mer enn nok når man allerede sliter med å ha nok penger til å handle mat for - dessverre 0 Siter
Sør Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 For et års forbruk så utgjør det mer enn nok når man allerede sliter med å ha nok penger til å handle mat for - dessverre Det tilsvarer, i gjennomsnitt, 0,1% av lønnen din. At maten blir dyrere skyldes hovedsakelig helt andre ting enn mva. (moms). Med vennlig hilsen 0 Siter
megler Smekk Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 For et års forbruk så utgjør det mer enn nok når man allerede sliter med å ha nok penger til å handle mat for - dessverre Det blir vel ikke mer enn 20-30 kroner i måneden for en enslig. 0 Siter
Gjest hambro Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Det tilsvarer, i gjennomsnitt, 0,1% av lønnen din. At maten blir dyrere skyldes hovedsakelig helt andre ting enn mva. (moms). Med vennlig hilsen Ev. 0,7%. Forøvrig er jeg helt enig i at mesteparten av realprisstigningen skyldes andre forhold enn mva, men noen faktorer er enklere å endre enn andre :-) 0 Siter
Gjest hambro Skrevet 30. september 2011 Skrevet 30. september 2011 Det tilsvarer, i gjennomsnitt, 0,1% av lønnen din. At maten blir dyrere skyldes hovedsakelig helt andre ting enn mva. (moms). Med vennlig hilsen Beklager surret nedenfor, forøvrig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.