Gå til innhold

Irriterende jenter....

hoppsideisi

Anbefalte innlegg

Håper da ikke det er så vanskelig å få voksne folk til å ta seg sammen, men etter denne tråden er jeg ikke helt sikker.

- blir jo nesten redd for å sende jentungen bort på venninnebesøk etter diskusjonen her. Hun bruker laaang tid på å bli trygg på fremmede voksne. Kanskje særlig hvis hun føler litt irritasjon i væremåten deres.

Det burde ikke være vanskelig for de voksne å ta seg sammen.

Håper hun ikke møter på de irriterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 141
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

33

• Sofline

16

• morsan

15

• cathlin

12

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058

Hva med å dele med deg av din endeløse visdom på dette området i stedet for å bare rakke ned på den som ikke vet?

mvh

Jeg rakker ikke ned på noen. "Rakke ned på" krever at man snakker stygt om, bruker personkarakteristikker el.l, noe jeg ikke gjør. At jeg kunne vært veldig mye mer konstuktiv, har du derimot fullstendig rett i.

Når noen først skriver om hvor fantastisk ens eget barn er for deretter å beskrive hvor svært LITE fantastiske andres barn er, appellerer det på ingen måte til konstruktiv tankegang hos meg, dessverre. De fleste barn har sånn noenlunde lik mengde av positive og negative egenskaper, eller rettere sagt egenskaper som i noen tilfeller slår negativt og i andre tilfeller, positivt, ut. Og man kommer langt med å la folk få være som de er, og jobbe med sine egne holdninger, i stedet for å klage på menneskene man møter. Det er, i bortimot 100% av tilfellene, lettere å endre seg selv enn å endre andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...