Gjest energía Skrevet 1. oktober 2011 Skrevet 1. oktober 2011 Lyst å spør om det jeg tenker på. Hva får folk til å tippe over helt, til dit hen hvor de ikke lenger har kontroll? Og hvor vanlig er det, at folk mister seg selv fullstendig og er uvitende om sine handliger? Skjer det virkelig? Hva skjer da? Er det virkelig folk som er innlagt som hyler og er hysterisk pga ting de tror, hvor lenge er de slik? Er det noen som man ikke kan få tilbake i kroppen, hva skjer med kroppen da? Sitter de og stirrer rett frem da? 0 Siter
Gjest energía Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Er viktig for meg å få vite det... 0 Siter
frosken Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Noen kan akutt bli veldig syke og forvirrede, men de fleste vil da bli bedre igjen etter noe tids behandling (med medikamenter og menneskelig støtte). 0 Siter
Gjest energía Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Noen kan akutt bli veldig syke og forvirrede, men de fleste vil da bli bedre igjen etter noe tids behandling (med medikamenter og menneskelig støtte). Ok, takk Er ikke redd for det for øyeblikket, men kjenner jeg meg rett blir jeg vel det igjen. Redd for å miste meg selv totalt, er ganske tilstedeværende nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.