Gjest Paranoiden Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Hvor mye seroquel bør man ta hvis man er sikker på at en fyr inni en bil utenfor huset, et tapt anrop fra ukjent nummer, og masse sånne småting er bevis for at folk som vil ta meg kommer nærmere og næmere? Jeg klarer snart ikke mer. 0 Siter
Gjest Paranoiden Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tenker også at de har fått seg jobb som taxi-sjåfører bare for å samle informasjon om meg når jeg tar taxi. Og at de jobber i Kirkens Sos for å samle informasjon. 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. oktober 2011 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg tenker også at de har fått seg jobb som taxi-sjåfører bare for å samle informasjon om meg når jeg tar taxi. Og at de jobber i Kirkens Sos for å samle informasjon. Ring legen din tidlig i morgen, så får du svar på hva du skal gjøre. Du har det helt klart ikke bra. 0 Siter
Gjest Paranoiden Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 4-800 mg. Ok, tar det lang tid å få depot? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.