Gjest kjøpe gave til barn Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hei Er det noen som vet hvor jeg rimeligst mulig kan få tak i norges fotballdrakter til barn. Det er ikke noe must at de må være originale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg tolker deg som at du mener landslagsdrakter? Butikker i Oslo (du skriver ikke hvor du bor, men tenker kanskje mest på nettbutikker?): Torshov Sport (fotballavd. ved Sandaker senter, trikk nr. 11, 12 og 13) og Fotballshop på Oslo City eller Ullevål Stadion (og andre steder i landet). Begge har nettbutikk, så du kan se om du finner priser å sammenlikne med: www.fotballshop.no http://www.torshovklubb.no Torshov har nok mer i selve butikken enn på nett. Hvis du søker litt rundt (på f.eks. "fotballshop"), finner du mange norske nettbutikker, f.eks. www.fotballverden.no Dette er originaldrakter, men du kan være heldig og finne utgående modeller rimelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjøpe gave til barn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tolker deg som at du mener landslagsdrakter? Butikker i Oslo (du skriver ikke hvor du bor, men tenker kanskje mest på nettbutikker?): Torshov Sport (fotballavd. ved Sandaker senter, trikk nr. 11, 12 og 13) og Fotballshop på Oslo City eller Ullevål Stadion (og andre steder i landet). Begge har nettbutikk, så du kan se om du finner priser å sammenlikne med: www.fotballshop.no http://www.torshovklubb.no Torshov har nok mer i selve butikken enn på nett. Hvis du søker litt rundt (på f.eks. "fotballshop"), finner du mange norske nettbutikker, f.eks. www.fotballverden.no Dette er originaldrakter, men du kan være heldig og finne utgående modeller rimelig. Takk for svar og ja, var landslagsdrakter jeg mente. Bor ikke langt fra oslo så kan ta en tur innover dit også - for å få et overblikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Takk for svar og ja, var landslagsdrakter jeg mente. Bor ikke langt fra oslo så kan ta en tur innover dit også - for å få et overblikk. Det er Fotballshop på Sandvika Storsenter, hvis du kommer fra den kanten. Selv om de ikke har kommet med under "Våre butikker" på fotballshop.no. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.