Gjest redddharen Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har blitt så skrekkelig mørkredd og fornemmer hele tiden at det er "noen" i nærheten av meg. Har hatt det slik litt tidligere også, men da hadde det en trøst i seg liksom. Nå blir jeg redd. Det er noe mørkt og ekkelt. Tørr nesten ikke å gå og legge meg, sliter også med å lukke øynene. Bivirkninger av wellbutrin? 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Om du nettop har startet på dem vil jeg tro det er normalt og at det vil gå over. Mange får angst når de startet på diverse medisiner. 0 Siter
Gjest redddharen Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Om du nettop har startet på dem vil jeg tro det er normalt og at det vil gå over. Mange får angst når de startet på diverse medisiner. Jeg har jo brukt den i ca 1 måned nå. Hadde økt angst i begynnelsen, så begynte depresjonen å lette litt og jeg ble bedre. Nå er jeg verre igjen. Lurer på om det er medisinen eller sykdommen. Tror kanskje helst det er sykdommen ettersom jeg jo ble bedre en stund? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har jo brukt den i ca 1 måned nå. Hadde økt angst i begynnelsen, så begynte depresjonen å lette litt og jeg ble bedre. Nå er jeg verre igjen. Lurer på om det er medisinen eller sykdommen. Tror kanskje helst det er sykdommen ettersom jeg jo ble bedre en stund? Jeg tror også at det er sykdommen. 0 Siter
Gjest redddharen Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg tror også at det er sykdommen. Er det "normalt" å ha det sånn når man er deprimert da? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. oktober 2011 Skrevet 3. oktober 2011 Er det "normalt" å ha det sånn når man er deprimert da? Nei, det er ikke normalt. 0 Siter
Gjest redddharen Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Hva kan jeg gjøre med dette tror du? 0 Siter
Gjest redddharen Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Nei, det er ikke normalt. Hva kan jeg gjøre med dette tror du? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Hva kan jeg gjøre med dette tror du? Jeg synes dette er noe som krever behandling av en spesialist i RL. 0 Siter
Gjest redddharen Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg synes dette er noe som krever behandling av en spesialist i RL. Jeg skal forsøke dette. Har jo behandler, men det er så håpløst å beskive dette muntlig, synes jeg. Prøvd før, men skal gjøre et nytt forsøk. Tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.