Gå til innhold

Er dette bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Gjest redddharen
Skrevet

Jeg har blitt så skrekkelig mørkredd og fornemmer hele tiden at det er "noen" i nærheten av meg. Har hatt det slik litt tidligere også, men da hadde det en trøst i seg liksom. Nå blir jeg redd. Det er noe mørkt og ekkelt. Tørr nesten ikke å gå og legge meg, sliter også med å lukke øynene. Bivirkninger av wellbutrin?

Gjest Zyprexus
Skrevet

Om du nettop har startet på dem vil jeg tro det er normalt og at det vil gå over. Mange får angst når de startet på diverse medisiner.

Gjest redddharen
Skrevet

Om du nettop har startet på dem vil jeg tro det er normalt og at det vil gå over. Mange får angst når de startet på diverse medisiner.

Jeg har jo brukt den i ca 1 måned nå. Hadde økt angst i begynnelsen, så begynte depresjonen å lette litt og jeg ble bedre. Nå er jeg verre igjen. Lurer på om det er medisinen eller sykdommen. Tror kanskje helst det er sykdommen ettersom jeg jo ble bedre en stund?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har jo brukt den i ca 1 måned nå. Hadde økt angst i begynnelsen, så begynte depresjonen å lette litt og jeg ble bedre. Nå er jeg verre igjen. Lurer på om det er medisinen eller sykdommen. Tror kanskje helst det er sykdommen ettersom jeg jo ble bedre en stund?

Jeg tror også at det er sykdommen.

Gjest redddharen
Skrevet

Jeg tror også at det er sykdommen.

Er det "normalt" å ha det sånn når man er deprimert da?

Skrevet

Er det "normalt" å ha det sånn når man er deprimert da?

Nei, det er ikke normalt.

Gjest redddharen
Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Hva kan jeg gjøre med dette tror du?

Skrevet

Hva kan jeg gjøre med dette tror du?

Jeg synes dette er noe som krever behandling av en spesialist i RL.

Gjest redddharen
Skrevet

Jeg synes dette er noe som krever behandling av en spesialist i RL.

Jeg skal forsøke dette. Har jo behandler, men det er så håpløst å beskive dette muntlig, synes jeg. Prøvd før, men skal gjøre et nytt forsøk. Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...