hoppsideisi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Har noen kjøpt vinterdress enda eller har noen gode tips ifht hvilke som er bra og ikke fra fjorårets dresser? Jeg har ikke tenkt å kjøpe Troll eller Reima for det synes jeg er for dyrt og har ikke vært så fornøyd med disse tidligere. Det skal være i størrelse 128 og hel dress. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har ikke erfaring med årets dresser, hvis det var det du satte som betingelse. Men til så store barn anbefaler jeg Reflex allværsdress - hvis du ikke bor et sted med ekstrem kulde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tror Friends-dressene er ok? Finnes på coop her, iallefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Friends kommer godt ut i år også, som "alltid". Også leste jeg at KappAhl sin kom godt ut i en test... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.