Gå til innhold

Graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest chrisgoh
Skrevet

Hei! Jeg starter med å fortelle at jeg og en venninne hadde ligge sammen 17/09. Halv veis var det ubeskyttet og halvveis brukte jeg kondom(helt til jeg ble ferdig). vi hadde også ubeskyttet sex 03/09. Men vi gadd ikke å gjøre det ferdig.(dvs. jeg kom ikke) Nå er jeg ganske beskymret. Hun sa at hun hadde 2 dager forsinket menstrasjon. Hun hadde menstrasjon den 27/09 - 29/09, også fikk hun kun 3 dagers mentrasjon som hun synes det er uvanlig. Første dagen blødde hun mye, mer enn vanlig. den andre dagen var det vanlig og den tredje dagen var det nesten ikke noe. Så stoppet det. Hun sa de to første dagene var det ganske sterk rød blod... 2 dager etter menstrasjonen 02/10 hennes fikk hu det vi kaller "Spotting" på engelsk som er lys rød farget. Hun har det forsatt i dag 04/10. Jeg er veldig beskymret at hun er gravid. Hun sier at hun føler ikke noe annet "symptoms" enn " spotting". Og jeg er nesten ganske sikker på at jeg kom ikke i hun. er det mulig at jeg bommet litt mens vi hadde sex? noe som jeg ikke merket? Hun var ganske stresset i det siste også pga jobb og venner plus meg. Hun har ikke tatt noe medisiner også. I tilfelle, hun blir gravid, er det noe annet vi kan gjøre at hun ikke blir gravid eller er det forseint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye som tyder på at hun nå har mens, selv om den er noe "unormal". Ta evnt en graviditetstest og for all del sørg for å beskytte dere under hele samleie om dere ikke ønsker å bli foreldre i nær fremtid.

Skrevet

Legg innlegget ditt på Graviditet, ikke på psykiatri :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...