Gondor Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Jeg spør av ren nysgjerrighet: hvorfor vil du ikke skrive ut denne medisinen? Jeg får den av en psykiater som også er farmakolog. Han sier at det ikke er mange psykiatere i Norge som skriver ut denne medisinen. Hvorfor ikke det? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 1. Fordi det ikke er noen god dokumentasjon for effekt. 2. Fordi det finnes bedre medikamenter. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Skrevet 4. oktober 2011 1. Fordi det ikke er noen god dokumentasjon for effekt. 2. Fordi det finnes bedre medikamenter. Takk for svar. Hva ville du ha skrevet ut istede? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Takk for svar. Hva ville du ha skrevet ut istede? Det avhenger av indikasjonen. 0 Siter
Gondor Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Skrevet 4. oktober 2011 Det avhenger av indikasjonen. Mot uro. alkoholsug 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Mot uro. alkoholsug Da velger jeg andre medisiner. Antipsykotika mot uro, og Campral mot alkoholsug. Men om Neurontin hjelper deg, fortsett for all del med det :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Skrevet 5. oktober 2011 Da velger jeg andre medisiner. Antipsykotika mot uro, og Campral mot alkoholsug. Men om Neurontin hjelper deg, fortsett for all del med det :-) Takk for svar. Føles godt å få klargjort dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.