Gå til innhold

Positiv dag men uro

Anbefalte innlegg

Gjest energía
Skrevet

Har vært veldig gira i dag, men på en positiv måte. Har hørt musikk og tegnet masse, tegner fort og effetivt og det er gøy :-)

Har savnet å sitte i timevis og tegne for jeg liker det, men ble plutselig enda mer urolig og skjelver, har tatt en vival nå. Ganske gira inni meg på en måte og kjenner det boble, er litt fjern samtidig. Vil sove i natt, men vil ikke miste det her. Gjør jeg det hvis jeg sover lenge?

Tenker på å hvor mye seroquel jeg skal ta for å sove.

Gjest fruitcake
Skrevet

Fint at du har drevet med noe så positivt i dag da. :) Tar du bare Seroquel ved behov og doserer deretter?

Gjest energía
Skrevet

Fint at du har drevet med noe så positivt i dag da. :) Tar du bare Seroquel ved behov og doserer deretter?

Ja, det har vært en god dag, og tror vivalen virker for sluttet å skjelve :-)

Tar 100 mg fast da, men kan ta 300 mg ved sterk uro. Men dette går bra, ble bare overivring når jeg fikk lyst å tegne. Det er så gøy :)

Skrevet

Jeg synes du skal ta 300 mg hvis du fortsatt er våken :-)

Gjest energía
Skrevet

Våken jeg :-)

Får satse på å ta det. Bare nyter litt musikk nå, er faktisk godt å føle seg bra ;)

Gjest energía
Skrevet

Og takk! Du er en god person. God natt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...