Gå til innhold

ny fase i livet

Anbefalte innlegg

Gjest deppa i høst
Skrevet

Startet i n jobb i våres, den ble ikke som forventet og det har vært mange tunge dager. Etter ferien har det vært ekstra ille, i tillegg til vantrivsel med jobben, så er jeg missfornøyd med livsituasjonen min. Er singel med et tenåringsbarn. Har vært alene om omsorgen siden barnet ble født og har vel vært opptatt av jobb, hus og følge opp barnet på best mulig måte. Nå som barnet er stort og ikke like me bruk for mammaen sin, føler jeg en slags sorg over å bli litt mer overflødig i tillegg til at jeg har vært enslig og ikke hatt noen voksne å forholde meg til utover i jobbsammenheng og en og annen kveld med venninner/bekjente. Føler at livet har gått fra meg

Føler at årene har gått fra meg uten at jeg har levd. Livet består i kun faste rutiner.

Skrevet

Skjønner at du er trist.

Har det mye tilsvarende, har lite 'levd livet' på grunn av vanskeligheter, sykdom osv osv.

Tror det er et stort potensiale der fremme i levendehet:-)

Gjest Klem til deg i kveld
Skrevet

:) Jeg kjenner følelsen din.. Sjelden blir livet slik som vi en gang hadde sett for oss..

Vær glad for at du har fulgt opp de viktige tingene i livet.. Barnet ditt og økonomien.... Dette vil du snart få igjen, positivt.. :)

En dag, snart, vil tenåringen din bli voksen, få egen familie og trang til å komme hjem til mamma og be om råd, føle tilhørighet, og la barna sine få bli kjent med mormor/farmor..

Livet har ikke gått fra deg, men du må gripe dagene.. Begynn å leve litt igjen..

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...