Gå til innhold

Lever farlig.

Anbefalte innlegg

Gjest halv dag
Skrevet

Jeg har egentlig sagt til meg selv at jeg aldri skal finne på å ta livet mitt uansett hvor vanskelig ting er. Nå lever jeg veldig farlig. Når jeg går over en vei f.eks., ser jeg meg ikke for i håp om at noen skal kjøre over meg. Jeg tenker: Vær så snill!

Har det ikke helt bra med meg selv. Jeg er så redd at jeg tørr nesten ikke å være her. Tror ikke jeg henger helt sammen for tiden.

Gjest LuchforMunch
Skrevet

Ofrer du bilføreren en tanke? Som kanskje ikke klarer å stoppe der du traver ut i veien og får livet sitt ødelagt fordi du ikke vil mer? Skjønner du har det jævelig men se å skaff deg hjelp.

Gjest halv dag
Skrevet

Ofrer du bilføreren en tanke? Som kanskje ikke klarer å stoppe der du traver ut i veien og får livet sitt ødelagt fordi du ikke vil mer? Skjønner du har det jævelig men se å skaff deg hjelp.

Jeg tenker at alle må være gla for å bli fri meg. Joda, jeg skal søke hjelp. Dette er skremmende.

Gjest LuchforMunch
Skrevet

Jeg tenker at alle må være gla for å bli fri meg. Joda, jeg skal søke hjelp. Dette er skremmende.

Men det handler ikke bare om Deg-Deg-Deg. Ganske utrolig at du ikke enser den hypotetiske bilføreren så mye som en eneste tanke.

Gjest halv dag
Skrevet

Men det handler ikke bare om Deg-Deg-Deg. Ganske utrolig at du ikke enser den hypotetiske bilføreren så mye som en eneste tanke.

Jeg hører ikke til i denne verden sånn som alle andre. Det er dere, som er en masse av mennesker, og det er meg som ikke er likedan som dere. Hadde du vært lei deg hvis du hadde kjørt ihjel et skadedyr?

Gjest LunchforMunch
Skrevet

Jeg hører ikke til i denne verden sånn som alle andre. Det er dere, som er en masse av mennesker, og det er meg som ikke er likedan som dere. Hadde du vært lei deg hvis du hadde kjørt ihjel et skadedyr?

Du argumenterer som en svært syk person. Jeg kjenner mange som er "annerledes" som deg og alle har like mye rett til å være her. Det er trist at du har det vondt, det er trist at ingenting av det jeg sier vil trolig nå inn til deg. Forsøk å få deg hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...