Gå til innhold

Nhd: atarax og endogen depresjon

Anbefalte innlegg

Gjest kan du noe om dette?
Skrevet

Jeg har fått beskjed fra hudlege om å ta blant annet atarax og prednisolon mot ekstrem kløe i forbindelse med en infeksjon som herjer kroppen. Så leser jeg i felleskatalogen at kontraindikasjoner er endogen depresjon når det gjelder ataraxen. Jeg jobber meg ut av en depresjon, har blitt ganske bra, ikke helt lett å si om den er endogen eller ikke. Vi snakker her om bruk i et par uker kanskje. Bør jeg unngå det og finne et annet antihistamin, eller er det greit nok for en slik kort periode? Har ikke lyst å ta noen unødvendige sjanser. I følge hudlegen er atarax det mest potente antihistaminet, og jeg klør meg til blods.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...