Gå til innhold

Hvor får man kjøpt porsjonspakker med syltetøy?

filiokus81

Anbefalte innlegg

1. klassingen pleier å få med seg kornblanding på skolen, som hun heller skolemelken over og spiser med litt syltetøy til. Problemet er at de småboksene jeg bruker til syltetøyet tydeligvis ikke er helt tette, dermed blir det stadig kliss i sekk og matboks.

Noen som har sett porsjonspakker noe sted? Vi har dem på jobb, men har ikke sett i dagligvarebutikker her i nærheten. Hadde vært kjekt å ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett de på Coop og Rema, i alle fall, står sammen med alt annet søtt pålegg.

Av bokser kan jeg anbefale de bittesmå Tupperware-boksene i plast, de er helt tette. Og har du matboksen fra Tupperware i tillegg er de høye nok til at boksene får plass nedi der så det ikke blir noen krise om lokket ikke skulle være helt på etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ambrose

Vi fikk en ladning av slike porsjonspakker av noen som hadde kjøpt de på Storcash (storcash.no). Var visst ok pris der også.

Men på storcash får vel ikke privatfolk handle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Men på storcash får vel ikke privatfolk handle?

Nei, det er for selskaper.

Men om du ikke finner i noen butikker, og du bor i Oslo - så kan jeg bestille for deg hos Asko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...