filiokus81 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 1. klassingen pleier å få med seg kornblanding på skolen, som hun heller skolemelken over og spiser med litt syltetøy til. Problemet er at de småboksene jeg bruker til syltetøyet tydeligvis ikke er helt tette, dermed blir det stadig kliss i sekk og matboks. Noen som har sett porsjonspakker noe sted? Vi har dem på jobb, men har ikke sett i dagligvarebutikker her i nærheten. Hadde vært kjekt å ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hm, rart at du ikke har sett de i noen dagligvarebutikker. Jeg mener jeg har sett dem i flere, bl.a på COOP, Rema, Kiwi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bruk et bittelite glass kanskje? Hvis hun klarer å la være å knuse det da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Har sett de på Coop og Rema, i alle fall, står sammen med alt annet søtt pålegg. Av bokser kan jeg anbefale de bittesmå Tupperware-boksene i plast, de er helt tette. Og har du matboksen fra Tupperware i tillegg er de høye nok til at boksene får plass nedi der så det ikke blir noen krise om lokket ikke skulle være helt på etter bruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Meny og Ica har dem her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolfine Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Vi fikk en ladning av slike porsjonspakker av noen som hadde kjøpt de på Storcash (storcash.no). Var visst ok pris der også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ambrose Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Vi fikk en ladning av slike porsjonspakker av noen som hadde kjøpt de på Storcash (storcash.no). Var visst ok pris der også. Men på storcash får vel ikke privatfolk handle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Her finnes de på Rema hvertfall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Men på storcash får vel ikke privatfolk handle? Nei, det er for selskaper. Men om du ikke finner i noen butikker, og du bor i Oslo - så kan jeg bestille for deg hos Asko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Alle butikkene i NorgesGruppen har i hvert fall (Meny, EuroSpar, Spar, Kiwi, Joker...). Står på samme hylla som annet syltetøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.