Gondor Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 .... hvordan takler dere det? Jeg er en medisinmessig velregulert bipolar men har i det siste opplevd en intensivering av tankekjør. Har i samme periode opplevd stillhet og stor psykisk velvære. Dette dreier seg altså ikke om stemningsvariasjoner, men om at tankene får fart på seg eller stilner helt av. Er det et godt tegn? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Det kommer helt an på hvordan dette påvirker din funksjonsevne i dagliglivet. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Skrevet 6. oktober 2011 Det kommer helt an på hvordan dette påvirker din funksjonsevne i dagliglivet. Vel, tankekjøret gjør at jeg isolerer meg og ikke klarer å skrive som studiene mine går ut på.Det er slett ikke bra. Eksamen nærmer seg. Når det gjelder de stille stundene kan jeg også isolere meg, men jeg får også veldig mye positiv oppmerksomhet fra vilt fremmede mennesker, noe som føles fantastisk, sikkert fordi jeg er så pen, ha ha. Det var en spøk. Liker å være for meg selv. Lurer på hvordan det skal gå med meg i arbeidslivet. Har vært ute i arbeidslivet før og har mislykkes. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Vel, tankekjøret gjør at jeg isolerer meg og ikke klarer å skrive som studiene mine går ut på.Det er slett ikke bra. Eksamen nærmer seg. Når det gjelder de stille stundene kan jeg også isolere meg, men jeg får også veldig mye positiv oppmerksomhet fra vilt fremmede mennesker, noe som føles fantastisk, sikkert fordi jeg er så pen, ha ha. Det var en spøk. Liker å være for meg selv. Lurer på hvordan det skal gå med meg i arbeidslivet. Har vært ute i arbeidslivet før og har mislykkes. ''Er det et godt tegn?'' spurte du på slutten av ditt første innlegg. Her svarer du på ditt eget spørsmål: ''Vel, tankekjøret gjør at jeg isolerer meg og ikke klarer å skrive som studiene mine går ut på.Det er slett ikke bra. Eksamen nærmer seg.'' Nei, det er ikke et godt tegn. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Skrevet 6. oktober 2011 ''Er det et godt tegn?'' spurte du på slutten av ditt første innlegg. Her svarer du på ditt eget spørsmål: ''Vel, tankekjøret gjør at jeg isolerer meg og ikke klarer å skrive som studiene mine går ut på.Det er slett ikke bra. Eksamen nærmer seg.'' Nei, det er ikke et godt tegn. Nei det vet jeg jo. Får ta det opp med psykiateren min. vil bare beholde stillheten.Den er vidunderlig. Vil ikke medisinere bort den. Forøvrig meget takknemlig for at det finnes medisiner mot det negative tankekjøret. Menneskeheten har til alle tider forsøkt å medisinere syke mennesker, psykisk eller fysisk. dette er ikke noe nytt. Godt å tenke på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.