Gondor Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Nå er jeg fullstendig gira her. Hva synes dere om Elsk deg selv trenden? Tenk å kunne leve med den tanken! At man var elskverdig... Men nå skal jeg ikke poste noe mer her i natt. Tenker bare på de som virkelig kan elske seg selv. Er det egoisme eller hva? 0 Siter
Gjest Det er bra det Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Tror det er bra å elske seg selv Ser på de som har et stort EGO, klarer seg i livet de og blir noe. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Skrevet 6. oktober 2011 Tror det er bra å elske seg selv Ser på de som har et stort EGO, klarer seg i livet de og blir noe. Ja det er jo sant, men er ikke faren da tilstede for at en overkjører andre? At en ikke ser andre mennesker? 0 Siter
Gjest Det er bra det Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Men tror ikke det er egoisme å elske seg selv, det er å ta vare på seg selv det så man har mer å gi. 0 Siter
Gjest Det er bra det Skrevet 6. oktober 2011 Skrevet 6. oktober 2011 Ja det er jo sant, men er ikke faren da tilstede for at en overkjører andre? At en ikke ser andre mennesker? De fleste ser vel ikke andre? De med stort ego og lite tanker for andre enn seg selv får til mye i livet, de har et mål og når det. Så har de nye mål og når dem og. 0 Siter
Gondor Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Skrevet 6. oktober 2011 De fleste ser vel ikke andre? De med stort ego og lite tanker for andre enn seg selv får til mye i livet, de har et mål og når det. Så har de nye mål og når dem og. De fleste ser vel ikke andre.... hmm du har vel rett. Ikke jeg ser heller andre. Ser bare meg selv bortsett fra barna mine da og mannen min (exmann - bor ikke i samme hus, men er fremdeles gift as if it matters). Jo da. jeg ser venninnene mine. Men fremmede mennesker, nei. 0 Siter
Andeby Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Å elske seg selv og det å føle seg elskverdig er kanskje ikke nødvendigvis det samme? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.