Gå til innhold

"sterke" medisiner

Anbefalte innlegg

Gjest barnevern
Skrevet

Skulle ha ett møte her hjemme idag..avtalte det for ei uke sia..

Denne uka gikk med til å rydde og vaske..og ikke minst - grue meg..

Denne uka har jeg sovet svært dårlig fra 0 til 5timer i løpet av nettene...de nettene jeg sov mer enn 3 timer tilsammen(de 3 siste) gikk til å våkne veldig mange ganger pga mareritt.- ikke søvn en hel time i strekk de nettene

Og jeg har fått tilbake en angst jeg ikke har hatt på 5 år. Det knyter seg i brystet(akkurat som om noen setter seg på brystkassa), blir kvalm, må huske på å puste, føler meg fanga på en måte;ikke vite hvordan en skal komme seg ut..Føler meg rett og slett syk..

Men etter å ha venta på dem på overtid, noe som ikke gjorde situasjonen bedre, fikk jeg telefon at det ikke passa likevel...

Disse dagene med de reaksjonene jeg har hatt og fått spør jeg deg(før jeg evt spør legen)

*Kan jeg be om å få sovemedisin nettopp til sånne ting??

(eks. Zopiclone - kun fått når jeg har vært innlagt, men også det eneste som fungerer, (som jeg har prøvd))

*Beroligende som kan brukes de siste dagene til sånne ting (ved behov selvsagt)

(eks. Sobril)

Det viktigste til slutt - jeg styrer ikke medisinene mine selv, får ukesdosett... burde det være ett problem-at jeg ikke får disse type meds pga det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det viktigste til slutt - jeg styrer ikke medisinene mine selv, får ukesdosett... burde det være ett problem-at jeg ikke får disse type meds pga det?"

Ikke nødvendigvis, det er selve årsaken til at du får utdelt dosett som er viktig; misbruk av medikamenter, selvmordsforsøk, osv.

Gjest barnevern
Skrevet

"Det viktigste til slutt - jeg styrer ikke medisinene mine selv, får ukesdosett... burde det være ett problem-at jeg ikke får disse type meds pga det?"

Ikke nødvendigvis, det er selve årsaken til at du får utdelt dosett som er viktig; misbruk av medikamenter, selvmordsforsøk, osv.

Jeg har aldri misbrukt, tatt overdose, hatt selvmordsforsøk eller lignende noen gang.

Jeg fikk oppfølgingstjeneste etter innleggelse i 05-06,. Etter det har jeg aldri hatt medisinene mine selv. Annet enn en pakke med Zolpidem en gang.(skulle prøve ut etter 14 dager nesten helt uten søvn.og som ikke virket)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...