rose23 Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har vært på tur og gjort mye morro. Ikke et eneste minutt tenkte jeg på selvmord eller hvor håpløst livet mitt er. Kan det rett og slett være at jeg kjeder meg syk? 0 Siter
bibben Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror du er inne på noe viktig her! Nettopp av den grunn er det helsefremmende å være i en eller annen form for arbeid. Hyggelig å høre at du har hatt det så fint ) 0 Siter
rose23 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tror du er inne på noe viktig her! Nettopp av den grunn er det helsefremmende å være i en eller annen form for arbeid. Hyggelig å høre at du har hatt det så fint ) Jeg jobber deltid... men liker ikke så godt jobben min. Skulle hatt fulltidsjobb med mer spennende oppgaver. Det var herlig å føle at en lever og er full av energi og glede :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Så fint å lese at du har hatt det godt! Måtte det fortsette. Angående jobben din, kanskje du kan ta et nettbasert studium ved siden av? Lære noe som virkelig interesserer deg. Bare en tanke. 0 Siter
rose23 Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Skrevet 7. oktober 2011 Så fint å lese at du har hatt det godt! Måtte det fortsette. Angående jobben din, kanskje du kan ta et nettbasert studium ved siden av? Lære noe som virkelig interesserer deg. Bare en tanke. Har tenkt den tanken... men finner liksom ikke noe som interesserer meg spesielt. 0 Siter
Gondor Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Har tenkt den tanken... men finner liksom ikke noe som interesserer meg spesielt. Finn noe som interesserer deg og google på "kurs i ........" Noe burde komme opp. Kanskje et kveldskurs? 0 Siter
Andeby Skrevet 7. oktober 2011 Skrevet 7. oktober 2011 Har tenkt den tanken... men finner liksom ikke noe som interesserer meg spesielt. Hvordan er det med det sosiale da, møter du venner og sånn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.