Gå til innhold

Kjeder meg deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på tur og gjort mye morro. Ikke et eneste minutt tenkte jeg på selvmord eller hvor håpløst livet mitt er. Kan det rett og slett være at jeg kjeder meg syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er inne på noe viktig her!

Nettopp av den grunn er det helsefremmende å være i en eller annen form for arbeid.

Hyggelig å høre at du har hatt det så fint :o)

Skrevet

Jeg tror du er inne på noe viktig her!

Nettopp av den grunn er det helsefremmende å være i en eller annen form for arbeid.

Hyggelig å høre at du har hatt det så fint :o)

Jeg jobber deltid... men liker ikke så godt jobben min. Skulle hatt fulltidsjobb med mer spennende oppgaver. Det var herlig å føle at en lever og er full av energi og glede :-)

Skrevet

Så fint å lese at du har hatt det godt! Måtte det fortsette. Angående jobben din, kanskje du kan ta et nettbasert studium ved siden av? Lære noe som virkelig interesserer deg. Bare en tanke.

Skrevet

Så fint å lese at du har hatt det godt! Måtte det fortsette. Angående jobben din, kanskje du kan ta et nettbasert studium ved siden av? Lære noe som virkelig interesserer deg. Bare en tanke.

Har tenkt den tanken... men finner liksom ikke noe som interesserer meg spesielt.

Skrevet

Har tenkt den tanken... men finner liksom ikke noe som interesserer meg spesielt.

Finn noe som interesserer deg og google på "kurs i ........" Noe burde komme opp. Kanskje et kveldskurs?

Skrevet

Hvordan er det med det sosiale da, møter du venner og sånn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...