Gå til innhold

Hvem får tilbud om ECT-behandling?

Anbefalte innlegg

Gjest Villamedusa
Skrevet

Må jeg ha en dyp depresjon eller kan det i teorien også ha effekt, dersom jeg er langvarig nedstemt?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

De som ikke når målet med annen behandling - medisiner og psykoterapi, bør vurderes for ECT.

Det er ingen grunn til å vente på tilbud, en kan godt lufte det selv.

Gjest villamedusa
Skrevet

De som ikke når målet med annen behandling - medisiner og psykoterapi, bør vurderes for ECT.

'' De som ikke når målet med annen behandling - medisiner og psykoterapi, bør vurderes for ECT.''

Uansett alvorlighetsgrad?

Har ECT bare effekt på depresjoner eller kan det stanse hypo(mani) også?

Gjest Shilapila
Skrevet

Påstår du at ECT er uten bivirkninger?

Gjest det synes jeg
Skrevet

Påstår du at ECT er uten bivirkninger?

Og hvor får du det fra? Av og til forundrer det meg veldig hva folk klarer å lese inn i svarene.

Gjest Shilapila
Skrevet

Og hvor får du det fra? Av og til forundrer det meg veldig hva folk klarer å lese inn i svarene.

Andre steder enn i denne tråden. Beklager at jeg skrev så kort at du ikke forsto meg.

Gjest ingrid beate
Skrevet

Andre steder enn i denne tråden. Beklager at jeg skrev så kort at du ikke forsto meg.

Ect har en mye kortere bivirkningsliste enn medisiner en tyller i seg. Kanskje har du forestillinger som ikke stemmer helt?

Gjest Shilapila
Skrevet

Ect har en mye kortere bivirkningsliste enn medisiner en tyller i seg. Kanskje har du forestillinger som ikke stemmer helt?

Jeg skrev ingenting om bivirkninger av medisiner så jeg forstår ikke kommentarene dinel

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...