Gjest Psyk av alt Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Jeg har i utgangspunktet lavt stemningsleie, men ble veldig deprimert for 2 mnd siden. Går i psykoterapi og står på 225 mg Efexor, 0,5x5 Fluanxol og 300 mg Tegretol (for epilepsi). Jeg orket ikke være deprimert lenger og bare sitte i sofaen og ikke orke noe. Initiativløs. Spurte legen om jeg kunne bli satt på Wellbutrin (etter å ha fulgt med på råd du, NHD, har gitt her på forumet. Legen reduserte Efexor med 75 mg og ga meg 150 mg Wellbutrin. Har gått på det i en uke nå. Jeg føler meg ganske mye bedre! Er det mulig eller er det placebo? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Det er meget godt mulig at dette er virkiningen av Wellbutrin :-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 8. oktober 2011 Skrevet 8. oktober 2011 Det er meget godt mulig at dette er virkiningen av Wellbutrin :-) Nå ble jeg glad! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.