Gå til innhold

akutt sliten

Anbefalte innlegg

Gjest energia
Skrevet

Har vært gira eller hva jeg skal si ei stund, samtidig uro og irritasjon. Mest glad, har vært pang pang og fått gjort mye. Har vært oversosial i dag, vanligvis er jeg ikke det. Var på besøk hos noen og vi pratet...eller mest de, jeg hørte på. Nikket og var forståelsesfull, begynte plutselig å dirre inni meg, selv om jeg tok en vival tidligere i dag. Måte snike meg på do og ta en til, følte meg utmattet som om jeg skulle falle om. Måtte bare komme meg hjem, og nå sitter jeg her og ikke forstår.

Hvis jeg var i en hypomani, er det over nå?

Eller kan man bli sliten innimellom for så å få mye energi igjen?

Blir sofaen resten av kvelden, ting er litt tåkete nå. Gleder meg til å sove.

Skrevet

Hypomaniene mine har vært veldig forskjellige. Fra få dager til flere måndeder. Den lengste var også den mest intense. Da skiftet fargene og ble veldig intense, rødt liksom. Gjorde og sa mye som jeg angrer på idag. Trodde jeg var så veldig morsom og hadde en utrolig energi.

Nå har jeg ikke vært så høyt oppe på lenge. Hvis du føler for å få sove og greier å slappe av nå, så er det vel sannsynlig at den perioden din er over. Håper du kun trenger hvile ei stund og at du ikke faller ned i en depresjon.

Gjest energía
Skrevet

Hypomaniene mine har vært veldig forskjellige. Fra få dager til flere måndeder. Den lengste var også den mest intense. Da skiftet fargene og ble veldig intense, rødt liksom. Gjorde og sa mye som jeg angrer på idag. Trodde jeg var så veldig morsom og hadde en utrolig energi.

Nå har jeg ikke vært så høyt oppe på lenge. Hvis du føler for å få sove og greier å slappe av nå, så er det vel sannsynlig at den perioden din er over. Håper du kun trenger hvile ei stund og at du ikke faller ned i en depresjon.

Håper det er over. Slitsomt å henge med når alt blir så kaotisk, men nå ser jeg mer kaos rundt meg enn i meg. Er vel over da, orker ikke være deprimert. Håper på en god natts søvn, og bedre form i morgen.

Gjest energía
Skrevet

Må bare legge til: Ikke rart jeg er "syk", alt har sin naturlige forklaring! Trur eg....

Gjest energía
Skrevet

Fordi det er så mye surr, kan virkelig ikke holde på med sykdomsgreier, MÅ ikke være syk. Faen! Gråten er her, takler virkeligheten rundt meg,gjør det. Svetter veldig, glad jeg har vival. Skjer alltid mye jeg må takle, har alltid gjort det. Så jeg er ikke sårbar, jeg er sterk!

Gjest energía
Skrevet

Fordi det er så mye surr, kan virkelig ikke holde på med sykdomsgreier, MÅ ikke være syk. Faen! Gråten er her, takler virkeligheten rundt meg,gjør det. Svetter veldig, glad jeg har vival. Skjer alltid mye jeg må takle, har alltid gjort det. Så jeg er ikke sårbar, jeg er sterk!

Skal slutte å skrive her nå, slutte å fokusere på meg selv. Jeg er ikke syk en gang, jeg er bare preget av livet mitt, ting som hender og har hendt. Det er ikke sykdom det. Må innse det og må holde meg sterk, og det klarer jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...