Gå til innhold

Vallergan mot dødsangst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig uggen i dag. Redd for å dø. Redd for å begynne å gråte. Redd for alt. Fikk noen vallergan med en kompis i stad. Tok 4 stykker. Vil det hjelpe mot angsten?

Gjest litt om det
Skrevet

Ikke mot angsten. Men det vil hjelpe deg til å få sove. Og da kanskje morgendagen ser bedre ut. Men 4 stk er for mye når du ikke er vant.

Skrevet

Det kan dempe noe mot lett uro men det brukes primært innen psykiatri for sin søvndyssende virkning.

Skrevet

Ikke mot angsten. Men det vil hjelpe deg til å få sove. Og da kanskje morgendagen ser bedre ut. Men 4 stk er for mye når du ikke er vant.

Tok de for en liten time siden, men merker ikke noe enda. Trenger en god natt søvn.

Skrevet

Det kan dempe noe mot lett uro men det brukes primært innen psykiatri for sin søvndyssende virkning.

Jeg skjønner ikke hvorfor du uten betenkeligheter tar medisiner din venn gir deg uten å engang vite hva du tar, og at du tar noe som ikke din lege har skrevet ut til deg.

Gjest piaisolen
Skrevet

Angsten vet jeg ikke, men om noen timer kan/vil du bli veldig trøtt...OG du kan..jeg sier kan... få hangover imorra

Gjest litt om det
Skrevet

Tok de for en liten time siden, men merker ikke noe enda. Trenger en god natt søvn.

Du har altså dødsangst, men har ingen betenkeligheter med å putte i deg fire piller du ikke vet noe om?

Gjest fruitcake
Skrevet

Vallergan kan nok roe ned, men en blir jo veldig sløv og trøtt av dem så de bør nok tas på kvelden. For angst/uro når du ikke skal sove vil jeg tro Atarax er et bedre valg. Min erfaring er at Vallergan hjelper godt mot oppvåkninger om natten og letter innsovningen. Tar dem ikke lenger fordi jeg blir så tett i neste/bihulene av dem + at hjernen føles som sirup til langt ut på ettermiddagen dagen etter.

Gjest Auroria
Skrevet

Hvorfor tok du alle 4?? Tviler på at kompisen din ådet deg det. Det hadde sikkert holdt med en og så kunne du heller spart de 3 andre til en annen kveld du slet.

Når det er sagt, så lurer jeg jo litt på hvordan det gikk? Selv hadde jeg sikkert sove ti 2 døgn med 4 Vallergan!

Skrevet

Hvorfor tok du alle 4?? Tviler på at kompisen din ådet deg det. Det hadde sikkert holdt med en og så kunne du heller spart de 3 andre til en annen kveld du slet.

Når det er sagt, så lurer jeg jo litt på hvordan det gikk? Selv hadde jeg sikkert sove ti 2 døgn med 4 Vallergan!

Det gikk fint å ta dem... sovnet kanskje i ettiden, men følte meg litt småsvimmel i dag tidlig.

Gjest Auroria
Skrevet

Det gikk fint å ta dem... sovnet kanskje i ettiden, men følte meg litt småsvimmel i dag tidlig.

Men hjalp det mot dødsangsten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...