Gjest uidentifisert Skrevet 10. oktober 2011 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er i begynnelsen av 20 årene. Jeg har slitt med depresjon siden jeg var ganske ung og etter hvert også fått en del stemmer i hode som sier div negative ting. I tillegg har jeg en del flash-backs og mye angst, kanskje til det stadie hvor jeg er veldig mistenksom på de fleste og opplever å ofte mistolke alt som blir sagt og gjort. Jeg gikk i mange år uten å si noe men til slutt begynte alt å falle sammen med skole, jobb osv å jeg ble innlagt, da frivillig i et år. Det er nå noen år siden jeg kom ut og har etter det hatt noen kortere opphold på akuttpost under tvang, da hovedsaklig pga selvmordstanker/forsøk. Går til behandling nå og alt dette er ting som behandleren min vet om. Men i det siste har jeg begynt å hallisunere ganske kraftig. Er dette noe jeg burde ta opp med behandler? Jeg vet vel allerede svaret i den forstand, men jeg vil ikke begynne på antipsykotisk medesin igjen pga bivirkninger. Og jeg er veldig redd for ny innleggelse. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Du må selv finne ut av akkurat det, selv om det er vanskelig å finne ut hva som er best. Kanskje er det beste at du velger å ta i mot både medisiner og behandling for en periode, da får du hjelp frivillig og du blir ikke satt på noen tvangsparagraf, som kan skje hvis du blir sykere. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Alle er underrettet nå og jeg skal i ny MR å CT å sånn så ordner seg sikkert... Er det mulig å slette hele denne diskusjonen på noe vis? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.