Gå til innhold

hallusinasjoner

Anbefalte innlegg

Gjest uidentifisert
Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 20 årene. Jeg har slitt med depresjon siden jeg var ganske ung og etter hvert også fått en del stemmer i hode som sier div negative ting. I tillegg har jeg en del flash-backs og mye angst, kanskje til det stadie hvor jeg er veldig mistenksom på de fleste og opplever å ofte mistolke alt som blir sagt og gjort. Jeg gikk i mange år uten å si noe men til slutt begynte alt å falle sammen med skole, jobb osv å jeg ble innlagt, da frivillig i et år. Det er nå noen år siden jeg kom ut og har etter det hatt noen kortere opphold på akuttpost under tvang, da hovedsaklig pga selvmordstanker/forsøk. Går til behandling nå og alt dette er ting som behandleren min vet om. Men i det siste har jeg begynt å hallisunere ganske kraftig. Er dette noe jeg burde ta opp med behandler? Jeg vet vel allerede svaret i den forstand, men jeg vil ikke begynne på antipsykotisk medesin igjen pga bivirkninger. Og jeg er veldig redd for ny innleggelse.

Skrevet

Du må selv finne ut av akkurat det, selv om det er vanskelig å finne ut hva som er best. Kanskje er det beste at du velger å ta i mot både medisiner og behandling for en periode, da får du hjelp frivillig og du blir ikke satt på noen tvangsparagraf, som kan skje hvis du blir sykere.

Skrevet

Alle er underrettet nå og jeg skal i ny MR å CT å sånn så ordner seg sikkert... Er det mulig å slette hele denne diskusjonen på noe vis?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...