Gå til innhold

Medisiner

Gjest svein hansen

Anbefalte innlegg

Gjest svein hansen
Skrevet

Hei fikk hjertestans under fotballkamp .Ble litt ventilert i 20 min og startet på 6 støt ,dette var i 2006.Fikk icd etter dette ,har slått i inn ca 20 ganger etter dette pga teknisk feil. Fikk så ny men etter en periode fikk jeg et nytt stans ca 3 min, ble operert igjen og da korstsluttet icd på operasjonsbordet mens jeg var våken tillstand. Beklager lang innledning. ble sendt til psykiatere som prøvde alle mulige ssri lamictal litium antihistamininer ,pga av at jeg var deprimert og ikke fikk sove , i hele denne perioden var jeg sykemeldt og var kjempedårlig. det jeg fikk best effekt av var imovane eller zopiklone . men dette kunne jeg bli avhengig av . Jeg sluttet hos psyliater og fikk imovane el tilsvarende fra min fastlege og jobbet intenst med struktur lesing og kognetiv terapi og er i full jobb. Min lege ble syk så jeg måtte bytte. men min nye lege nekter å skrive ut 3 imovane i døgnet og vil heller bruke andre preparater som jeg alt har prøvd og mener det heller får være at jeg er sykemeldt. Jeg legger meg kl 20.00 og står opp 0600 og går til jobb. Kan det være riktig at jeg må gå gjennom dette ,jeg er 57 år bor alene og bruker ingen rusmidler , kan jeg evt søke fylkeslegen

Skrevet

Villighet til å skrive ut slike ting er minimal hos mange leger. Dermed skaper legebytte ofte slike situasjoner. Men 3 slike piller i døgnet er over det som er vanlig bruk.., og det er da enda vanskeligere å få. Å skrive til fylkeslegen hjelper nok ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...