Gå til innhold

Om navn på barn... (humor)

morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er det noen som synes dette er morsomt?

Jepp. Det er noen få ting man ikke kan spøke med etter min mening, dette er ikke en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som synes dette er morsomt?

Nei, jeg ler ikke av vitser med faktafeil. Ikke fordi jeg er streng, men fordi jeg blir mer opptatt av feilen. Her var det to. Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen, navn får de når foreldrene sender inn skjema til folkeregisteret. Og tourettes er jo svært sjelden som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du nå i alle fall minst en til;)

;-)

Pluss både Wulff og Morgenthaler, selvsagt :-) Og sikkert forleggeren deres også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ler ikke av vitser med faktafeil. Ikke fordi jeg er streng, men fordi jeg blir mer opptatt av feilen. Her var det to. Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen, navn får de når foreldrene sender inn skjema til folkeregisteret. Og tourettes er jo svært sjelden som dette.

Vel, jeg har opplevd en med tourettes som vitterlig var omtrent akkurat slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen,''

Ha ha, jeg tenkte idet jeg la ut linken at det ikke skulle forunddre meg om noen kom med akkurat den kommentaren :-)

Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga.

Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Ha ha, jeg tenkte idet jeg la ut linken at det ikke skulle forunddre meg om noen kom med akkurat den kommentaren :-)

Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga.

Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.

''Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga.

Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.''

Nei, for fakta er fakta, og det er uovervinnelig;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga.

Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.''

Nei, for fakta er fakta, og det er uovervinnelig;)))

Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville ikke falle meg inn å klage. Jeg bare kommenterte at jeg ikke "klarer" å le når jeg oppdager slike fakta"feil". En av grunnene til at jeg og sambo ikke ser så mange komedier sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-)

''Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-)''

Trodde du ville nevne likestilling;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

''Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.''

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-)''

Ja, men det ene faller under kategorien: Helt-klart-med-vilje, mens den andre feilen virker som en genuin feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...