morsan Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 http://media.aftenposten.no/archive/01546/_SCC-AIPub_Escenic_1546767x.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shilapila Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det noen som synes dette er morsomt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det noen som synes dette er morsomt? *rekker opp hånden* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hoho! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flimmer1365381250 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er det noen som synes dette er morsomt? Hihi. Ja, litt, faktisk. Får man ikke lov å le av noe som helst lenger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Er det noen som synes dette er morsomt? Ja, hva tror du? Kan det være minst én for eksempel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er det noen som synes dette er morsomt? Jepp. Det er noen få ting man ikke kan spøke med etter min mening, dette er ikke en av dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er det noen som synes dette er morsomt? Nei, jeg ler ikke av vitser med faktafeil. Ikke fordi jeg er streng, men fordi jeg blir mer opptatt av feilen. Her var det to. Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen, navn får de når foreldrene sender inn skjema til folkeregisteret. Og tourettes er jo svært sjelden som dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, hva tror du? Kan det være minst én for eksempel? Her har du nå i alle fall minst en til;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Her har du nå i alle fall minst en til;) ;-) Pluss både Wulff og Morgenthaler, selvsagt :-) Og sikkert forleggeren deres også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Nei, jeg ler ikke av vitser med faktafeil. Ikke fordi jeg er streng, men fordi jeg blir mer opptatt av feilen. Her var det to. Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen, navn får de når foreldrene sender inn skjema til folkeregisteret. Og tourettes er jo svært sjelden som dette. Vel, jeg har opplevd en med tourettes som vitterlig var omtrent akkurat slik... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Nei, jeg ler ikke av vitser med faktafeil. Ikke fordi jeg er streng, men fordi jeg blir mer opptatt av feilen. Her var det to. Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen, navn får de når foreldrene sender inn skjema til folkeregisteret. Og tourettes er jo svært sjelden som dette. ''Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen,'' Ha ha, jeg tenkte idet jeg la ut linken at det ikke skulle forunddre meg om noen kom med akkurat den kommentaren :-) Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga. Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 ''Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen,'' Ha ha, jeg tenkte idet jeg la ut linken at det ikke skulle forunddre meg om noen kom med akkurat den kommentaren :-) Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga. Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv. ''Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga. Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.'' Nei, for fakta er fakta, og det er uovervinnelig;))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 ''Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga. Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.'' Nei, for fakta er fakta, og det er uovervinnelig;))) Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vel, jeg har opplevd en med tourettes som vitterlig var omtrent akkurat slik... Noen er slik, ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 ''Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen,'' Ha ha, jeg tenkte idet jeg la ut linken at det ikke skulle forunddre meg om noen kom med akkurat den kommentaren :-) Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga. Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv. Det ville ikke falle meg inn å klage. Jeg bare kommenterte at jeg ikke "klarer" å le når jeg oppdager slike fakta"feil". En av grunnene til at jeg og sambo ikke ser så mange komedier sammen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-) ''Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-)'' Trodde du ville nevne likestilling;))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 ''Barnet får da vitterlig ikke navn ved dåpen,'' Ha ha, jeg tenkte idet jeg la ut linken at det ikke skulle forunddre meg om noen kom med akkurat den kommentaren :-) Husker Gary Larson kom med et hjertesukk at han nesten ble neddynget i klagebrev fra folk som skulle påpeke at det ikke var hannmyggen som stakk etter at han publiserte en vitsetegning der hannmyggen liksom kommer hjem fra jobb og klager over hvor sliten han er etter all stikkinga. Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv. ''Det var INGEN som kommenterte at hannmyggen hadde hatt og klær, at hunnmyggen hadde kjole og briller, at hun sto og vasket opp, at de bodde i et hus med inngangsdør osv osv.'' LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-) ''Men det er like mye et fakta at mygg ikke bruker klær som at ikke hannmyggen stikker ;-)'' Ja, men det ene faller under kategorien: Helt-klart-med-vilje, mens den andre feilen virker som en genuin feil 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.