Gå til innhold

Ville du hørt forskjellen? Queen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var skikkelig skeptisk da jeg klikka på linken, men jammen ble jeg gledelig overrasket. Veldig bra, selv om jeg personlig syns det er LITT igjen for å matche Freddie Mercury.

''Veldig bra, selv om jeg personlig syns det er LITT igjen for å matche Freddie Mercury.''

Enig.

Han synger kjempebra, men har litt å gå på, særlig i høyden.

Annonse

hidi, the scorpion

Det er kanskje ikke lov å si man er drittlei av denne sangen, men det er jeg altså!

''Det er kanskje ikke lov å si man er drittlei av denne sangen, men det er jeg altså!''

Det er lov å si! Poenget var om stemmen lignet;)

Gjorde den?

candyqueen_83

''Det er kanskje ikke lov å si man er drittlei av denne sangen, men det er jeg altså!''

Det er lov å si! Poenget var om stemmen lignet;)

Gjorde den?

Jeg hørte ikke etter i de få sekundene før jeg tok vekk sida. Orker ikke den sangen flere ganger nå :o)

Det er kanskje ikke lov å si man er drittlei av denne sangen, men det er jeg altså!

Klart det er lov å si. :D

Likevel syns nå jeg det er det vakreste stykke Queen-musikk ever. Det ville jeg nok ment om alle andre var drittlei den. Men jeg hadde kanskje ikke spilt den mye når andre var til stede da, hehe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...