Dory Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg lurer på følgende: I helgen dro jeg på tur på fjellet. Noe som er meget bra for både kropp og sjel;) Lørdag morgen oppdaget jeg at jeg hadde glemt mine cipralex tab (tar 20 mg), og fikk ikke tatt før sent søndag kveld. Mandag morgen våknet jeg full av angst, "støt" i hodet og brakk meg. Hadde små-paranoia på jobb. men så plutselig ble jeg bedre etterhvert. da hade jeg tatt en tab sent søndag og en mandag morgen. To spørsmål: Kan en bli så fort syk når en glmmer, eller var dette delvis innbilding/vanlig angst. Er disse "abstinensene" farlig? Skal pørve å aldri mer glemme mine tabletter når jeg er på mine små ekspedisjoner noe mer iallefall!! Igjen glad og fornøyd, 0 Siter
florista Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Hei. Om jeg har glemt mine cipralex tabletter merker jeg det allerede samme kvelden. (Tar de om morgenen). Jeg blir fysisk dårlig. Svimmel og kvalm. Er som oftest bedre om morgenen når jeg tar de på kvelden. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Det er ikke innbildning men abstinenser. Husk alltid tabletter. 0 Siter
Nøtteskall Skrevet 11. oktober 2011 Skrevet 11. oktober 2011 Hei. Om jeg har glemt mine cipralex tabletter merker jeg det allerede samme kvelden. (Tar de om morgenen). Jeg blir fysisk dårlig. Svimmel og kvalm. Er som oftest bedre om morgenen når jeg tar de på kvelden. Jeg blir utrolig dårlig hvis jeg gjemmer mine ja. Går ikke på cipralex, men Zyprexa. Jeg får ikke sove og blir kvalm. Er nok abstinenser. 0 Siter
Gjest Palettcikliden Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Jeg blir også veldig dårlig dersom jeg ikke tar Cipraleks. At man ikke blir avhengig føler jeg er en stor vits. Det er lettere å slutte på Imovane og Sobril! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Dette er reelle seponeringsbivirkninger som er svært ubehagelige, men ikke farlige. SSRI/SNRI må finnes i håndveseken, hanskerommet, garderobeskapet på jobb, medisinskapet på hytta, i båten/campingvogna, innerlomma på ryggsekken etc. 0 Siter
Dory Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Skrevet 12. oktober 2011 Dette er reelle seponeringsbivirkninger som er svært ubehagelige, men ikke farlige. SSRI/SNRI må finnes i håndveseken, hanskerommet, garderobeskapet på jobb, medisinskapet på hytta, i båten/campingvogna, innerlomma på ryggsekken etc. Takk for svar. Har lært for si det sånn... Trodde ikke det var sååå farlig da jeg var der ute på tur, men som sagt, har lært! 0 Siter
Dory Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Skrevet 12. oktober 2011 Jeg blir også veldig dårlig dersom jeg ikke tar Cipraleks. At man ikke blir avhengig føler jeg er en stor vits. Det er lettere å slutte på Imovane og Sobril! Ok, da var det ikke innbildning nei.. Har lært en lekse nå 0 Siter
Dory Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Skrevet 12. oktober 2011 Det er ikke innbildning men abstinenser. Husk alltid tabletter. Det skal jeg huske heretter. Trodde ikke det gjorde såå mye, men har lært:) 0 Siter
Dory Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Skrevet 12. oktober 2011 Hei. Om jeg har glemt mine cipralex tabletter merker jeg det allerede samme kvelden. (Tar de om morgenen). Jeg blir fysisk dårlig. Svimmel og kvalm. Er som oftest bedre om morgenen når jeg tar de på kvelden. ja, det var tydeligvis ikke innbildning. Har lært å ha reserve nå 0 Siter
Dory Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Skrevet 12. oktober 2011 Jeg blir utrolig dårlig hvis jeg gjemmer mine ja. Går ikke på cipralex, men Zyprexa. Jeg får ikke sove og blir kvalm. Er nok abstinenser. Ja... Har lært... Var ikke noe morro nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.