Gå til innhold

Hvorfor er Telenor så frekke?

Anbefalte innlegg

Gjest burde vært gratis

Jeg har Telenor Online e-mail abonnement. Så reklamerer Telenor med at man kan kjøpe et program av dem for å hindre spam-mail. Ærlig talt, den tjenesten burde da virkelig vært inkludert i prisen! Man betaler jo månedelig for abonnementet. Når selv gratisprogrammer som Hotmail og Yahoo jobber for å hindre spam for deres brukere, så må da vel Telenor klare det også.

Snakker om å være frekke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luftslott

29 kr pr mnd er da ingenting, hvor ofte hender det vel ikke at man bruker 30 kr eller mer på å kjøpe vann på bensinstasjonen eller en muffins man ikke trenger på kafe?

Uansett så er det vel ikke Telenor selv som har satt prisen eller tjener penger på dette, de bare tilbyr en eposttjeneste på samme måte som de tilbyr Norton antivirus. Man har da et valg selv, man kan rett og slett velge å la være. Om det irriterer deg sånn, hvorfor bruker du ikke bare gmail?

At en tjeneste krever penger for tilleggstjenester er vel ikke akkurat noen nyhet...

Annonse

Gjest megomdet

Jeg synes faktisk det er mye verre når en av telenor sine ansatte gjør en feil og kutter linjen min, noe som medfører 3 dager uten tlf og nett. Og jeg må betale for å ringe feilmeldingen, opptil flere ganger. Jeg må jo fremdeles betale full pris for å ha linjen.

Altså betaler jeg for en tjeneste jeg ikke har i 3 dager, pluss at det koster ganske mye å ringe feilmeldingen fra mobil.

Gjest burde vært gratis

Jeg synes faktisk det er mye verre når en av telenor sine ansatte gjør en feil og kutter linjen min, noe som medfører 3 dager uten tlf og nett. Og jeg må betale for å ringe feilmeldingen, opptil flere ganger. Jeg må jo fremdeles betale full pris for å ha linjen.

Altså betaler jeg for en tjeneste jeg ikke har i 3 dager, pluss at det koster ganske mye å ringe feilmeldingen fra mobil.

Da syns jeg du bør klage på regningen, dvs sende et brev med helt spesifikt hvor mye det skal trekkes fra, og så trekker du selv fra dette på regningen neste gang du betaler.

Gjest luftslott

Har du bedt dem om å trekke fra noe på regninga da? Jeg ba dem trekke fra pga en feil som tok lang tid å rette midt i tordensesongen, de trakk fra en mnd uten å blunke...

Gjest Datafix

Du får gratis Norton Internet Security om du logger deg inn.Jeg har helt sluttet å bruke telenor mail,da jeg ofte har hatt problemer med min pc og har måtte formatere hele disken.Da forsvinner også alle mail.For å slippe dette kan du bruke bare online webmail eller gratisprogrammene yahoo,hotmail eller Googel sin gmail.

På Data forumet finner du flere experter på Data enn her på Åpent.

Windows Security essensials funker bra og er gratis.Det finnes også en haug med gratis programmer der ute mot spam.

Trenger du mer hjelp så bare spør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...