Gjest burde vært gratis Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeg har Telenor Online e-mail abonnement. Så reklamerer Telenor med at man kan kjøpe et program av dem for å hindre spam-mail. Ærlig talt, den tjenesten burde da virkelig vært inkludert i prisen! Man betaler jo månedelig for abonnementet. Når selv gratisprogrammer som Hotmail og Yahoo jobber for å hindre spam for deres brukere, så må da vel Telenor klare det også. Snakker om å være frekke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hotmail og Yahoo er reklame-baserte epost-tjenester. Telenor (Online) er en ISP. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3241529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest burde vært gratis Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hotmail og Yahoo er reklame-baserte epost-tjenester. Telenor (Online) er en ISP. Med vennlig hilsen Ja, men Telenor tar betalt for abonnementet, og spam-filter burde som en selvfølge vært inkludert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3241534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Ja, men Telenor tar betalt for abonnementet, og spam-filter burde som en selvfølge vært inkludert. Hadde du vært fornøyd hvis abonnementet da var 29 kr dyrere, og du måtte betale det selv om du ikke trengte anti-spamfilter? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3241536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest speer Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hvorfor setter du ikke opp en Gmail-konto? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3241555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftslott Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 29 kr pr mnd er da ingenting, hvor ofte hender det vel ikke at man bruker 30 kr eller mer på å kjøpe vann på bensinstasjonen eller en muffins man ikke trenger på kafe? Uansett så er det vel ikke Telenor selv som har satt prisen eller tjener penger på dette, de bare tilbyr en eposttjeneste på samme måte som de tilbyr Norton antivirus. Man har da et valg selv, man kan rett og slett velge å la være. Om det irriterer deg sånn, hvorfor bruker du ikke bare gmail? At en tjeneste krever penger for tilleggstjenester er vel ikke akkurat noen nyhet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3241788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest megomdet Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg synes faktisk det er mye verre når en av telenor sine ansatte gjør en feil og kutter linjen min, noe som medfører 3 dager uten tlf og nett. Og jeg må betale for å ringe feilmeldingen, opptil flere ganger. Jeg må jo fremdeles betale full pris for å ha linjen. Altså betaler jeg for en tjeneste jeg ikke har i 3 dager, pluss at det koster ganske mye å ringe feilmeldingen fra mobil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3242021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest burde vært gratis Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg synes faktisk det er mye verre når en av telenor sine ansatte gjør en feil og kutter linjen min, noe som medfører 3 dager uten tlf og nett. Og jeg må betale for å ringe feilmeldingen, opptil flere ganger. Jeg må jo fremdeles betale full pris for å ha linjen. Altså betaler jeg for en tjeneste jeg ikke har i 3 dager, pluss at det koster ganske mye å ringe feilmeldingen fra mobil. Da syns jeg du bør klage på regningen, dvs sende et brev med helt spesifikt hvor mye det skal trekkes fra, og så trekker du selv fra dette på regningen neste gang du betaler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3242105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luftslott Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg synes faktisk det er mye verre når en av telenor sine ansatte gjør en feil og kutter linjen min, noe som medfører 3 dager uten tlf og nett. Og jeg må betale for å ringe feilmeldingen, opptil flere ganger. Jeg må jo fremdeles betale full pris for å ha linjen. Altså betaler jeg for en tjeneste jeg ikke har i 3 dager, pluss at det koster ganske mye å ringe feilmeldingen fra mobil. Har du bedt dem om å trekke fra noe på regninga da? Jeg ba dem trekke fra pga en feil som tok lang tid å rette midt i tordensesongen, de trakk fra en mnd uten å blunke... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3242258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Datafix Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du får gratis Norton Internet Security om du logger deg inn.Jeg har helt sluttet å bruke telenor mail,da jeg ofte har hatt problemer med min pc og har måtte formatere hele disken.Da forsvinner også alle mail.For å slippe dette kan du bruke bare online webmail eller gratisprogrammene yahoo,hotmail eller Googel sin gmail. På Data forumet finner du flere experter på Data enn her på Åpent. Windows Security essensials funker bra og er gratis.Det finnes også en haug med gratis programmer der ute mot spam. Trenger du mer hjelp så bare spør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/370983-hvorfor-er-telenor-s%C3%A5-frekke/#findComment-3242308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.