Gå til innhold

Jens Stoltenberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare ikke slutte med å beundre denne mannen. Jeg er ikke enig i alt han står for politisk, men jeg har fått veldig sansen for ham etter 22/7.

For makan til sterk mann! Midt i all kaos, frykt, død og fordervelse stod han der oppreist og rolig og snakket med pressen både nasjonalt og internasjonalt. Jeg synes han fremstod som en trygg, rolig og sterk "far" som taklet alt dette forferdelige på en veldig god måte. Samtidig viste han stor medfølelse og omsorg.

Jeg beundrer den mannen. Han er er god leder!

Jeg vet bare med meg selv at jeg aldri hadde taklet noe sånt på strak arm. Men så er jeg heller ingen ledertype. ;) Men selv andre statsledere rundt om tror jeg ikke hadde klart en sånn enorm belastning og taklet det så bra som JS.

Hva synes du om JS, NHD? Slik han fremstår i media som person og leder?

Ikke sant han virker som et godt og varmt menneske, samtidig som han er en kjempegod leder. Sterk og trygg.

Skrevet

Helt enig med deg, duken.

For meg er han en kjempeflott leder og partifelle. Jeg har vært medlem i Ap. så lenge jeg kan huske. Jeg har aldri opplevd maken til styrke og menneskelighet som Jens Stoltenberg har vist, sammen med Knut Storberget. -Og de andre i regjeringen.

Jeg tenker med sorg på alle de menneskene i landet vårt som har mistet sine. Det var 71 unge mennesker. Bare 6 stk var over 50 år. Vi har mistet mange flotte mennesker i landet vårt.

Jeg skjønner ikke at Jens klarte å stå oppreist, han mistet flere gode venner og kolleger. Han og Knut Storberget har jeg stor sans for. Jeg har jobbet aktivt i Ap. på kommuneplan sammen med

mannen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...