Gjest bursdag nå ja Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hei Jeg trenger råd/anbefaling til spill til playstation 3. Sønnen min på 10 skal få et nytt spill i bursdagsgave - har dere noen anbefalinger til populære spill til en gutt på 10 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonette Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Min gutt på 10 er hektet på Little Big Planet 2. Både han og kompisene som kommer innom synes dette er storartet. Han driver å lager baner selv på dette spillet, som han publiserer online så andre kan spille på banene hans. Han spiller også en del online, der han samarbeider med de han spiller med, om å klare diverse baner. Det jeg synes er positivt med dette spillet er at han får brukt sine kreative evner når han lager nye baner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bursdag nå ja Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Min gutt på 10 er hektet på Little Big Planet 2. Både han og kompisene som kommer innom synes dette er storartet. Han driver å lager baner selv på dette spillet, som han publiserer online så andre kan spille på banene hans. Han spiller også en del online, der han samarbeider med de han spiller med, om å klare diverse baner. Det jeg synes er positivt med dette spillet er at han får brukt sine kreative evner når han lager nye baner. Takk for svar Ser artig ut dette spillet. Noen av kompisene har faktisk fått spill som har både 16 og 18 års grense Og der er det leeng før vi er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Stemmer også på Little Big Planet 2. "Biler" (etter animasjonsfilmen med Lynet McQueen) er også ganske ok, sier 9-åringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.