Gå til innhold

Norges fineste bokhyller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg håper ikke det blir umoderne med bokhyller og bøker om noen år og at vi bruker disse moderne greiene som jeg ikke vet hva heter. Jeg vil ha ordentlige bøker :-)

Helt enig - kosen for meg er å ha boka i fanget og bla og lese sidene... Jeg klarer ikke å lese fra en skjerm, og all kosen blir borte hvis jeg ikke har boka fysisk hos meg:-)

Gjest Faustina

Likte mye bedre en av bokhyllene som kom lengre nede ;) Vinneren var ikke spesielt fin etter min smak... kommer an på om de så på estetikk eller på mengden bøker det var plass til..

Kriteriene var _litt_ utformingen og estetikken, men mye mer handlet det om sjel og innhold... Slik sett er det vel den rette vinneren;-) Men samtidig, smaken er jo så forskjellig, så en kan jo ikke regne med at alle er enige:-)

Annonse

Gjest AV - e-bøkenes talsmann på DOL

Helt enig - kosen for meg er å ha boka i fanget og bla og lese sidene... Jeg klarer ikke å lese fra en skjerm, og all kosen blir borte hvis jeg ikke har boka fysisk hos meg:-)

''Helt enig - kosen for meg er å ha boka i fanget og bla og lese sidene... Jeg klarer ikke å lese fra en skjerm, og all kosen blir borte hvis jeg ikke har boka fysisk hos meg:-)''

Jeg tror ikke du har prøvd :-)

For meg er boka innholdet/teksten. Jeg liker også bokhyller, men de tar veldig mye plass, da. Støv samler de også. Jeg er nå over 40 år, har samlet mange bøker, har mange bokhyller, men har nå gått over til e-bøker og savner ikke papirbøkene ett sekund!

''Helt enig - kosen for meg er å ha boka i fanget og bla og lese sidene... Jeg klarer ikke å lese fra en skjerm, og all kosen blir borte hvis jeg ikke har boka fysisk hos meg:-)''

Jeg tror ikke du har prøvd :-)

For meg er boka innholdet/teksten. Jeg liker også bokhyller, men de tar veldig mye plass, da. Støv samler de også. Jeg er nå over 40 år, har samlet mange bøker, har mange bokhyller, men har nå gått over til e-bøker og savner ikke papirbøkene ett sekund!

''Jeg tror ikke du har prøvd :-)''

Jo, jeg har prøvd:-)

Jeg har all respekt for at du synes det er helt ok, om mulig bedre - men jeg kommer nok ikke til å konvertere til e-bøker riktig enda...

Kriteriene var _litt_ utformingen og estetikken, men mye mer handlet det om sjel og innhold... Slik sett er det vel den rette vinneren;-) Men samtidig, smaken er jo så forskjellig, så en kan jo ikke regne med at alle er enige:-)

Sikkert sant... syntes bare vinnerbokhylla var så rotete... men så er jeg tilhenger av lyse farger, minimalisme og ryddighet :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...