Gjest sykepleier 50% Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Hei. Jeg har brukt Efexor dep. i flere år nå og har trappet ned over lang tid fra 225 mg til nå 75 mg. Har brukt 75 mg siden i våres. Jeg kjente på stive fingerledd ved oppstart for flere år siden og fikk forklart at det kunne være bivirkning. Nå er det plagsomt hver natt pluss at det er mye vondt i kroppen ellers. Føler at jeg har gang-sperre(overtrent) i kroppen. Stoffskifte, rheumaprøve og overgangsalder er utelukket av fastlegen. Er 48 år og vanlig sunt levesett. Gått opp 7-8 kg i vekt siste året. Søvnforstyrrelser. Har dette noe å gjøre med Efexor? 0 Siter
Gjest wiggeno Skrevet 12. oktober 2011 Skrevet 12. oktober 2011 Kan det skyldes begynnende overgangsalder? 0 Siter
Gjest sykepleier 50% Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Kan det skyldes begynnende overgangsalder? Fastlegen har nylig konkludert med at jeg ikke er der enda, etter bl.prøve. Jeg tenker på fibromyalgi hvis dette ikke har med Efexor å gjøre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg betviler sterkt at dette har noe med Efexor å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.