Gå til innhold

Da har vi fått diagnose på jentungen

Gjest GA

Anbefalte innlegg

Da satte legen ME-diagnose på jentungen på 9 år.

Han var ikke helt sikker sa han, men for å gjøre hverdagen enklere mtp ressurser rundt henne satte han diagnosen nå.

Litt letta over å "komme videre" og litt fortvila over barndommen som ble annerledes enn tenkt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg føler med henne og dere.

Vi får tro hun kommer seg rimelig fort.

Og så får dere bare være glade for at hun har fått en diagnose, noe som gjør endel ting lettere.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på dere.

Jeg håper hun blir frisk snart. Hun er heldig som har foreldre som ikke gir opp søken etter diagnose og behandling når ting tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til og god bedring!

Jeg leste nylig at prognosen for barn med ME er bedre enn for voksne. De blir som regel helt friske, og det går fortere enn for voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til og god bedring!

Jeg leste nylig at prognosen for barn med ME er bedre enn for voksne. De blir som regel helt friske, og det går fortere enn for voksne.

Lykke til, fatt mot, nå har du noe å forholde deg til. Stor klem til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at de ikke fant en mindre kompleks årsak til den dårlige formen hennes, men nå har dere i det minste noe å forholde dere til.

Håper dere finner gode løsninger både for henne og resten av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - ingoen -

Stakkars vesle jenta di!

Livet kan jammen være tøft innimellom.. Håper dere klarer å komme igjennom dette sammen, hele familien. Tenker på dere!

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt masse på dere i høst. Dette var leit å høre. Håper dere får god hjelp til å gjøre det beste ut av båe gode og dårlige dager - både hjemme og på skolen.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt dine blandede følelser. Håper diagnosen gjør at dere kan få til et opplegg som gjør de praktiske tingene litt enklere.

Klem og gode ønsker til store og små fra meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...