Gå til innhold

Hypoman jeg også?

Anbefalte innlegg

Gjest jadddda...
Skrevet

Jeg tenkte da Bipolar58 spurte i sitt innlegg om han var hypoman, om jeg også kunne være det? Du kjenner selvsagt ikke meg, men jeg er også bipolar (2). Nylig diagnostisert (i våres/sommer) etter nesten 40 år med lidelse...

Jeg har en periode nå hvor jeg synes alle mennesker jeg ser er så vakre og flotte. Naturen er nydelig og jeg kjenner en sann glede inni meg av å være til. Går nesten og smiler hele tida og er glad og ivrig og initiativrik.

Også jeg som for det meste er langt nede og ser svart på ting... Så jeg spør som han andre; Er dette hypomani?

Gjest jadddda...
Skrevet

Eller er det bare sånn som alle har det iblant? Altså ikke noe sykelig over det, men helt normalt?

Skrevet

Kanskje du "bare" er blitt frisk? :-). Jeg har noen ganger lurt på hvordan det er å være normal. Når man har vært deprimert veldig lenge og endelig føler seg i godt humør og smiler til livet. Er det ikke dette vanlige folk gjør?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...