Gjest jadddda... Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tenkte da Bipolar58 spurte i sitt innlegg om han var hypoman, om jeg også kunne være det? Du kjenner selvsagt ikke meg, men jeg er også bipolar (2). Nylig diagnostisert (i våres/sommer) etter nesten 40 år med lidelse... Jeg har en periode nå hvor jeg synes alle mennesker jeg ser er så vakre og flotte. Naturen er nydelig og jeg kjenner en sann glede inni meg av å være til. Går nesten og smiler hele tida og er glad og ivrig og initiativrik. Også jeg som for det meste er langt nede og ser svart på ting... Så jeg spør som han andre; Er dette hypomani? 0 Siter
Gjest jadddda... Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Eller er det bare sånn som alle har det iblant? Altså ikke noe sykelig over det, men helt normalt? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Kanskje du "bare" er blitt frisk? :-). Jeg har noen ganger lurt på hvordan det er å være normal. Når man har vært deprimert veldig lenge og endelig føler seg i godt humør og smiler til livet. Er det ikke dette vanlige folk gjør? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.