Gjest vilikkesignere Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Er det ikke herlig med høst? Særlig når sola skinner sånn som nå. Og alle de nydelige fargene som blir mer og mer fremtredende. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Joda, høsten er nydelig. Det er bare så dumt at den blir etterfulgt av vinteren 0 Siter
Gjest Faustina Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Nei - det er kaldt og det neste som står for tur er vinteren... 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Joda, høsten er nydelig. Det er bare så dumt at den blir etterfulgt av vinteren Kan ikke bli mer enig.... 0 Siter
Gjest - ingoen - Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Høsten er virkelig vakker når den viser seg fra sin beste side, ingen tvil om det! Men jeg syns egentlig at alle årstidene har sin sjarm.. Fullmånen for to kvelder siden nøt jeg sammen med 9 åringen min, hånd i hånd på kveldstur. Herlig :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Jo, jeg liker faktisk høsten godt når den først er i gang (og det ikke er for grått). Ved slutten av sommeren ser jeg frem til den lange høsten med gru, og synes sommeren har gått altfor fort, men når sommeren først er helt forbi, går det bedre. Liker vinteren, men sesongmessig kunne vi gjerne hoppe rett fra 1. november til 1. februar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.