xxløvetannxx Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg har over lang tid (2 år) tatt stesolid mer eller mindre fast hver dag og er nå oppe i 20-30 mg x 2 daglig for å føle noen som helst effekt. Er det gunstig for meg å prøve nozinan i stedet? Jeg har PTSD, uspesifisert psykose og uspesifisert disossiativ lidelse...tar 100 mg cisordinol depot hver 10 dag, pluss 50 mg solian daglig som stemingsstabiliserende. Tar også 2 mg akineton ved behov mot bivirkningene jeg får av cisordinolen. 0 Siter
Gjest .xom.xio Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Først må du vel takle benzoavhengighet etter å ha gått på det der så lenge. Jeg har selv gått på nozinan, og jeg fant den litt vel trettende. Ikke noen angstmedisin egentlig, men er det psykoseproblematikk så kan den jo hjelpe. Men hvilken lege skriver ut opptill 60 mg stesolid til en og samme person til hver dag? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. oktober 2011 Skrevet 14. oktober 2011 Hos en person som har en såpass komplisert lidelse at alle disse medisiner er nødvendig, må jeg henvise deg til å spørre din egen psykiater. Uansett er ditt forbruk av Stesolid svært høyt og bør reduseres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.