Luska Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg er veldig lite bevandret i tv-spillverdenen. Vi har aldri hatt hverken Wii, Playstation eller X-box. Vurderer nå å kjøpe det til 8-åringen til jul. Hvilke av de tre anbefaler dere? Eller finnes det flere typer enn disse tre? Skal vel hovedsaklig spilles av 8-åringen, og kanskje en del av mor og litt av far... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg liker Wii. Synes det er positivt at man faktisk må bruke kroppen for å spille. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg liker Wii. Synes det er positivt at man faktisk må bruke kroppen for å spille. Wii har noe svakere grafikk enn de to andre, men er vel den som er mest innrettet mot barn med hensyn til dedikerte spill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spillkonsollen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Vi har både playstation 3 og Wii. Det var wii vi kjøpte først. Og da ble den veldig mye brukt. Playstation 3 kjøpte vi til jul i fjor. Siden den kom i hus er det ikke tvil om hvem som brukes mest - og det er ps3. Men jeg synes det er mye lettere å fa tak i spill til barn til wii konsollen sammenlignet med ps3 konsollen. Det er bilspill og fifa det har gått i på ps3 siste året - og det er greie spill - men ellers synes jeg det er vanskelig med skikkelige barnespill. Barnet er tross alt ikke mer enn 10 år. Synes det er mye litt mer voldsomme spill på ps3, vold, blod og krig. Men mye mulig jeg som er lite oppdatert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megler Smekk Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Til en 8-åring ville jeg valgt Wii. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vici Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Vi har x-box og wii. Ungene på 7 og 9 år bruker x-boxen mest. har også kjøpt kinect som er en liten boks man kobler til x.boxen og kan spille feks bowling, rafting osv helt uten fjernkontroller. Ungene synes at feks harry potterspill er vanskeligere å styre nøyatig med wiikontrollen enn med x-boxen. På wii spiller de egentlig kun mariospillene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Vi har bare Wii nå, og er veldig fornøyd med den. Det er gode spill til den som passer både for vår minste (6) og vår eldste (snart 41) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vi har x-box og wii... Guttungen på 12 bruker x-box'en en del, men når alle ungene skal spille sammen, og når vi voksne skal være med, så er det wii som gjelder! Både 12, 11 og snart 6-åringen digger wii - 16-åringen synes det er kult og det samme synes selv farmor og farfar! Så her kan man samles alle mann. Anbefaler wii! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.