Gå til innhold

er så usikker

Anbefalte innlegg

Gjest energía
Skrevet

Kan en ha bp hvis man svinger veldig?

Altså,virker som noen har lite/få hypomani/manisk episoder, og mest depresjoner. Hvis det er bp jeg har, når jeg ser tilbake har jeg holdt på slik hele livet tror jeg. Oppe/nede/oppe/nede...men også mer normal. Og ganske mixa til tider, forstår ikke meg selv. Er det håp om å fungere normalt når det alltid har vært slik?

Gjest energía
Skrevet

Får heller prøve å ikke tenke på det her, blir bare mer surr i meg da. Beklager :)

Er bare litt sliten nå, får se tv :)

Skrevet

Jeg har bp 2 og har hatt det slik du beskriver. Diagnose og stemningsstabiliserende fikk jeg først etter mange år.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis du har BP, og får korrekt behandling, er det svært sannsynlig at disse svingningene vil forsvinne.

De aller fleste med BP har langt de største problemene med depresjoner - ikke med mani/hypomani.

Skrevet

Får heller prøve å ikke tenke på det her, blir bare mer surr i meg da. Beklager :)

Er bare litt sliten nå, får se tv :)

Jeg kan ikke noe om slike ting, men jeg har borderliner personlighetsforstyrrelse og der er det opp og ned hver time. Ha en fin kveld da :)

Gjest energía
Skrevet

Hvis du har BP, og får korrekt behandling, er det svært sannsynlig at disse svingningene vil forsvinne.

De aller fleste med BP har langt de største problemene med depresjoner - ikke med mani/hypomani.

''er det svært sannsynlig at disse svingningene vil forsvinne.''

Hadde vært veldig godt. Det er nedturene jeg vil bli kvitt, og det andre surret inni meg.

Gjest energía
Skrevet

Jeg har bp 2 og har hatt det slik du beskriver. Diagnose og stemningsstabiliserende fikk jeg først etter mange år.

Og nå fungerer du bedre?

Gjest energía
Skrevet

Jeg kan ikke noe om slike ting, men jeg har borderliner personlighetsforstyrrelse og der er det opp og ned hver time. Ha en fin kveld da :)

Hadde det svingt så ofte hadde iallefall jeg klikka, det må være tøft. Tatt medisinene nå, håper på en god natts søvn og en bra dag i morgen. Ha en fin kveld :)

Skrevet

Og nå fungerer du bedre?

Fungerer mye bedre med ss. Har vært noen perioder uten, og det merkes godt. Søvnen er også bedre.

Gjest energía
Skrevet

Fungerer mye bedre med ss. Har vært noen perioder uten, og det merkes godt. Søvnen er også bedre.

Det er bra :)

Når du tar ss slipper du ta ap da?

Skrevet

Det er bra :)

Når du tar ss slipper du ta ap da?

Vet at noen med bipolar lidelse tar antipsykotika. Jeg tar kun ss (Lamictal), og det fungerer bra for meg iallefall. :)

Gjest energía
Skrevet

Vet at noen med bipolar lidelse tar antipsykotika. Jeg tar kun ss (Lamictal), og det fungerer bra for meg iallefall. :)

Så bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...