Gå til innhold

Jeg tenner ikke på han lenger

Gjest etter at jeg begynte hos psyk

Anbefalte innlegg

Gjest etter at jeg begynte hos psyk
Skrevet

Har hatt et av og på-forhold i noen år nå. Jeg har følt meg lite respektert/ivaretatt, men av en eller annen grunn har det seksuelle fungert bedre enn noe annet jeg har opplevd, og det har sikkert vært mye av grunen til at jeg har savnet han og gitt han nye sjanser. Uten klær har jeg følt meg fullstendig akseptert og elsket av han, og jeg har hatt det fantastisk sånn sett, selv om jeg har blitt sliten av at han skal være så mye frem og tilbake, og det har trigget gamle følelser av å være defekt/ikke bra nok/uverdig. Jeg har prøvd med andre og, men ikke greid å tenne på dem.

Men nå føler jeg plutselig ingenting for han heller, og kroppen min følger ikke lenger med når han tar på meg. Dette skjedde samtidig med at jeg begynte hos en ny behandler.

Kan det være en sammenheng her? Jeg begynner hos en ny behandler, det er ikke noen seksuell spenning mellom meg og behandleren, men han graver i fortiden min. Jeg har ingen historie med seksuelle overgrep, men den er full av umøtte behov, streben etter å "nå tak i" foreldre, og opplevelser av å bli krenket, mobbet og lekt med psykisk av familien, og å være veldig fortvilet.

Rart??? Er dette bra for meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...